متخصص قلابی رمزارز، کلاهبردار از آب درآمد

اعتمادآنلاین|

فردی به بهانه سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها مبلغ 2 میلیارد ریال از شهروندی کلاهبرداری کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، مردی با مراجعه به پلیس فتا استان فارس در شکایتی توضیح داد فردی که در فضای مجازی خود را متخصص سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها معرفی کرده بود، از او کلاهبرداری کرده است.

شاکی گفت: در شبکه‌ اجتماعی تلگرام با یک آگهی تحت عنوان "در بازار رمز ارزها پول خود را چندین برابر کنید" برخورد کردم‌ و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ‌کننده وی مبلغ 2 میلیارد ریال وجه بعنوان سرمایه‌گذاری اولیه از من درخواست ‌کرد، اما پس از دریافت وجه دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نیست.

کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی، متهم را شناسایی و در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.

متهم در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد اعلام و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که برخی از شهروندان به واسطه طمع‌ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه بعنوان سرمایه گذاری می‌کردند.

سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در این رابطه هشدار داد: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و شهروندان لازم است نهایت دقت و هوشیاری را در این حوزه داشته باشند و به اشخاص غیر متخصص در فضای مجازی اعتماد نکنند.

پست بعدی

عبور ظرفیت تولید گاز کشور از مرز ۱۰۰۰ میلیون مترمکعب

ش ژوئن 25 , 2022
اعتمادآنلاین| معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت در تبیین توسعه و تولید از میدان‌های گازی کشور با اولویت میدان گازی پارس جنوبی آورده است: وزارت نفت دولت سیزدهم تمرکز بر توسعه میدان گازی پارس جنوبی، اتخاذ تمهیدات لازم و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای افزایش تولید گاز غنی از این میدان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000