نیروی انتظامی را به خاطر حادثه مهسا امینی مورد هجمه قرار ندهید

اعتمادآنلاین|

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی برای روزنامه دولتی ایران از عملکرد پلیس دفاع کرد و تاکید کرد نباید مورد هجمه قرار گیرند.

به گزارش ایران، محمدمهدی اسماعیلی نوشت: مجموعه‌های بسیاری شب و روز در حال خدمت به مردم هستند و خدمتگزارانی را که در لباس نیروهای انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی به مردم و کشور خدمت می‌کنند نباید به بهانه حادثه‌ای، مورد هجمه قرار داد. دوستان ایران عزیز و مقتدر بدانند بدخواهان در پس تضعیف نیروهای نظامی و انتظامی به چیزی جز آرزوی سیاه خدشه در یکپارچگی ملت و کشور نمی‌اندیشند. بزودی گزارش نهایی در خصوص فوت خانم امینی منتشر خواهد شد و اگر فرد یا افرادی قصور و غفلتی داشته‌اند قطعاً و حتماً طبق قانون و بدون اغماض با آنها برخورد خواهد شد. دولت مردمی، برخاسته از عواطف و رأی مردم و در کنار مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟ 2 1

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

قتل مرموز پزشک طب سنتی

چ سپتامبر 21 , 2022
اعتمادآنلاین| تحقیقات برای رازگشایی از قتل یک پزشک طب سنتی که 10سکه طلا و 10هزاردلار از خانه اش سرقت شده، توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است. به گزارش همشهری، بامداد دیروز گزارش قتل مردی به قاضی میثم حسین‌پور، بازپرس جنایی تهران اعلام شد که او دستور تحقیقات در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000