صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام نتیجه منفی دارد

اعتمادآنلاین|

اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به توییت خبرنگار روزنامه «وال استریت ژورنال» که گفته بود در جلسه آینده شورای حکام آژانس اتمی قطعنامه‌ای علیه ایران صادر نخواهد شد، در توییتی نوشت: «چنین قطعنامه‌ای بسیار غیرسازنده خواهد بود. باید پیامدهای بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به یاد بیاوریم. روسیه قبل از رای‌گیری درباره آن هشدار داده بود.»

به گزارش فارس، هرچند در هفته‌های گذشته خبرهای امیدوار کننده‌ای از مذاکرات احیای برجام به گوش می‌رسید اما به یکباره ورق برگشت و شرایط برای رسیدن به یک هدف مشترک سخت شد. این اتفاق می تواند شرایط را برای ادامه مسیر گفت‌وگوها سخت کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حمله علی کریمی به نایب رئیس فدراسیون فوتبال+ عکس

پ سپتامبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| علی کریمی که در چند سال اخیر همواره از منتقدان جدی مهای تاج و کارلوس کی‌روش بوده، از زمان بازگشت این دو نفر انتقاداتی به حضور آن‌ها داشته است. به گزارش خبرورزشی، ستاره سابق تیم ملی این بار استوری جدیدی علیه مهدی محمدنبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال منتشر کرد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000