اخاذی به روش سریال یاغی

اعتمادآنلاین|

دزدان گروگانگیر برای اخاذی از مرد تاجر‌، به شیوه بازیگر سریال یاغی با خود دستگاه کارتخوان همراه آوردند و گروگان‌شان را مجبور کردند ۱۰۰میلیون تومان کارت بکشد.

به گزارش جام‌جم، دیروز مرد تاجری با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از سه مرد‌ ‌ شکایت کرد و گفت‌: چند روز پیش در خانه‌ام در شمال تهران تنها بودم که دوستم و دو همراهش به خانه‌ام آمدند. برای پذیرایی به آشپزخانه رفتم که آنها با چاقو به من حمله‌ور شده، مرا در اتاقی زندانی وبعد دست و پایم را با پارچه و چسب بستند. چون پول و طلایی پیدا نکردند‌، با چاقو دستم را زخمی و تهدیدم کردند دستانم را قطع می‌کنند. آنها دستگاه کارتخوان بانکی آورده بودند و از کارت‌های بانکی‌ام ۱۰۰‌میلیون تومان برداشت و ساعت مچی ۱۰۰میلیون تومانی‌ام را هم سرقت کردند.

با شکایت این مرد‌، متهمان تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

پست بعدی

جلوی افزایش قیمت بلیت پروازهای اربعین گرفته می‌شود

د آگوست 29 , 2022
اعتمادآنلاین| یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به نظر می رسد با اقدامات صورت گرفته در سال جاری، نظارتی جدی تر اعمال و جلوی تخلف و افزایش قیمت بلیت پروازهای اربعین گرفته شود. به گزارش ایسنا، منصور آرامی درباره تدابیر اندیشیده شده برای سفر هوایی زائران اربعین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000