تاکید سران قوا بر ​همکاری بیشتر برای سرعت بخشیدن به تدوین برنامه هفتم توسعه

اعتمادآنلاین|

در نشست امروز سران سه قوه که با حضور ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و محسنی اژه‌ای در محل دفتر رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست بر لزوم همکاری هرچه بیشتر دولت و مجلس برای سرعت بخشیدن به تدوین برنامه هفتم توسعه کشور تاکید شد.

سران قوا در نشست عصر امروز با تجلیل از نقش آفرینی و از جان گذشتگی نیروهای بسیج در تأمین امنیت شهروندان در جریان ناآرامی های اخیر، با اشاره به دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با بسیجیان سراسر کشور، بر ضرورت توجه ویژه به بیانات ایشان در جهت تقویت آمادگی و ترویج و توسعه روحیه و فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کردند.

سران سه قوه همچنین با ضروری خواندن فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های قوه مجریه، تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.

در این نشست رئیسی، قالیباف و محسنی اژه‌ای بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دولت و مجلس برای سرعت بخشیدن به تدوین برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«گشت مدیران» از حوزه حجاب آغاز شد؟ / استاندار قم ، مدیر یک بانک را به اتهام «ارائه خدمات به خانم بدون‌حجاب»، برکنار کرد

ش نوامبر 26 , 2022
مهر نوشت : معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد. معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000