ادامه مداخلات و حضور روانشناسان در کنار خانواده‌های آسیب‌دیده متروپل

اعتمادآنلاین|

مهران کریمیان در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده که امروز (۳۱ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در پی حادثه متروپل اقدامات مددکاری و حمایت‌های روانی و اجتماعی از روز نخست حادثه برای بازماندگان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تیم ستاد مدیریت بحران بهزیستی نیز در آبادان تشکیل شد و ۱۵ روانشناس و مددکار اجتماعی در قالب اورژانس اجتماعی و تیم مداخله در بلایا به محل حادثه و منازل خانواده‌ها اعزام شدند.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی خوزستان گفت: بررسی وضعیت اقتصادی، اجتماعی و روانی خانواده‌های قربانیان انجام و پرونده‌های اجتماعی و روانی برای خانواده‌های آسیب‌دیده در این حادثه تشکیل شده است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۲ خانواده واجد شرایط قرار گرفتن تحت پوشش بهزیستی و برقراری مستمری برای این خانواده‌ها عنوان کرد: اهدای بسته‌های معیشتی و تامین دو کولر برای دو خانواده نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده است.

کریمیان افزود: با توجه به مشکلات روحی، روانی و اجتماعی که برای خانواده‌ها به ویژه زنان و کودکان ایجاد شده، مداخلات روانشناسان و حضور آن‌ها در کنار خانواده‌های آسیب‌دیده از حادثه متروپل همچنان ادامه خواهد داشت.

پست بعدی

باید متحد و در کنار هم تلاش کنیم

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین| ریکاردو ساپینتو – سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال – با اظهار خوشحالی از توافق با این باشگاه و پذیرش هدایت این تیم گفت: این باعث افتخار و خوشحالی من است که به عنوان سرمربی تیم استقلال کار خودم را آغاز می‌کنم. می‌دانم به بزرگ‌ترین باشگاه ایران و یکی از باشگاه‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000