باید متحد و در کنار هم تلاش کنیم

اعتمادآنلاین|

ریکاردو ساپینتو – سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال – با اظهار خوشحالی از توافق با این باشگاه و پذیرش هدایت این تیم گفت: این باعث افتخار و خوشحالی من است که به عنوان سرمربی تیم استقلال کار خودم را آغاز می‌کنم. می‌دانم به بزرگ‌ترین باشگاه ایران و یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان پیوسته‌ام که هواداران فوق العاده‌ای دارد. مربی‌گری در چنین تیم‌هایی را دوست دارم؛ چرا که برای رسیدن به افتخارات و قهرمانی‌ها می‌جنگد. این تیم سال گذشته قهرمان شده و می‌خواهیم این قهرمانی را تکرار کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از باشگاه استقلال، وی افزود: می‌دانم که این رقابت بسیار فشرده و دشوار خواهد بود. رقبایی داریم که آن‌ها هم برای قهرمانی و موفقیت مبارزه می‌کنند و باید به سختی کار کنیم. باور دارم که می‌توانیم دوباره قهرمان شویم اما این موفقیت به تنهایی حاصل نخواهد شد. باید در کنار هم متحد باشیم و برای رسیدن به یک هدف بزرگ تلاش کنیم. باید باور داشته باشیم که دوباره می‌توانیم این افتخار را تکرار کنیم.

این مربی پرتغالی درباره قبول سمت سرمربیگری تیم استقلال، بیان کرد: پس از دریافت این پیشنهاد بررسی کاملی روی تیم داشتیم به همراه دستیارانم تعدادی از بازی‌ها را تماشا کردیم و به شناخت خوبی دست یافتیم. می‌دانیم که باید به سختی کار کنیم‌، روز به روز بهتر و قدرتمندتر باشیم تا در چالش پیش روی به موفقیت برسیم.

وی در پایان اضافه کرد: من در زمان بازی کردن فوتبال بسیار پرتلاش و سخت کوش بودم و حالا در جایگاه یک مربی هم با تمام وجودم برای موفقیت تلاش می‌کنم. با امید و علاقه بسیار زیاد مشتاق هستیم که کار خودمان را هرچه زودتر آغاز کنیم و به اهدافی که در نظر داریم دست یابیم.

پست بعدی

حق بیمه در ساختمان متروپل پرداخت نشده بود / جرایم، محاسبه و مطالبه می‌شود

س ژوئن 21 , 2022
اعتمادآنلاین| میرهاشم موسوی در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده که امروز (۳۱ خردادماه) برگزار شد، با اشاره به بررسی مشکلات آسیب‌دیدگان حادثه متروپل اظهار کرد: با توجه به تاکید دادستان، تیمی برای بررسی ابعاد پرداخت حق بیمه ساختمانی متروپل به آبادان اعزام شد که متوجه شدیم حق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000