ستاد مرکزی نظارت بر دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس افتتاح شد

ستاد مرکزی نظارت بر دومین مرحله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات افتتاح شد.

ستاد مرکزی نظارت بر مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز دوشنبه (۱۷ شهریور ۱۳۹۹) با حضور ره‌پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان، کدخدایی سخنگو و صادقی مقدم معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان افتتاح شد.
در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، روسای دفاتر استانی شورای نگهبان در استان‌هایی که مرحله دوم انتخابات در آن‌ها برگزار می‌شود، گزارشی از میزان آمادگی این دفاتر برای نظارت بر سلامت انتخابات و پاسداری از آرای مردم به اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ارائه کردند.

5f562d3aae9c7_5f562d3aae9c9

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان

شورای نگهبان
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی

پست بعدی

نگرانی نوید محمدزاده برای وضعیت باشگاه استقلال/ عکس

د سپتامبر 7 , 2020
نوید محمدزاده برای اعتراض به قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی، پیامی را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و آن را آخرین ضربه به استقلال دانست. چندی پیش، قانونی مبنی بر منع جذب بازیکن و مربی خارجی توسط باشگاه‌های فوتبال کشورمان تصویب شد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000