همسر شهید هسته‌ای: آرزوی من این است که دولتمردان فهمیده باشند حتی نباید حرف از مذاکره بزنند/ ویدئو

سیاسی/ سیاست داخلی 5fc135bfd519d_2020-11-27_20-52 همسر شهید احمدی روشن گفت: فقط این را آرزو دارم که دیگر حتی حرف مذاکره را نزنند و احیانا تلاش نکنند چهره بایدن را برای مردم لطیف و قابل مذاکره بدانند.

فاطمه کاشانی همسر شهید احمدی روشن در گفتگو با خبر فوری و در واکنش به شهادت شهید محسن فخری زاده گفت: انتظارش وجود داشت اما فرق بین انتظار و رویارویی با یک واقعیت خیلی زیاد است.
کاشانی گفت: بسیار خوشحالم برای آن شهید و بسیار ناراحت برای خودمان. تنها چیزی که میتوانم بگویم این است که امیدوارم دولتمردان ما از این ترور درس را برای همیشه گرفته باشند زیرا حتی حرف از مذاکره زدن خنجر زدن به دل مردم است.
همسر شهید احمدی روشن گفت: فقط این را آرزو دارم که دیگر حتی حرف مذاکره را نزنند و احیانا تلاش نکنند چهره بایدن را برای مردم لطیف و قابل مذاکره بدانند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خاطره تهمینه میلانی از زنده‌یاد پرویز پورحسینی

ج نوامبر 27 , 2020
تهمینه میلانی، کارگردان سینمای کشورمان با بیان خاطره‌ای، شیوه بازیگری پرویز پورحسینی را ستود و از حاضر جوابی و طنازی این هنرمند پیشکسوت یاد کرد. درگذشت پرویز پورحسینی بر اثر کرونا، واکنش هنرمندان بسیاری را برانگیخته است و هر یک به‌فراخور، در صفحات اجتماعی خود، متن یا عکسی را منتشر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000