خاطره تهمینه میلانی از زنده‌یاد پرویز پورحسینی

5fc1320631fd6_5fc1320631fd9 تهمینه میلانی، کارگردان سینمای کشورمان با بیان خاطره‌ای، شیوه بازیگری پرویز پورحسینی را ستود و از حاضر جوابی و طنازی این هنرمند پیشکسوت یاد کرد.

درگذشت پرویز پورحسینی بر اثر کرونا، واکنش هنرمندان بسیاری را برانگیخته است و هر یک به‌فراخور، در صفحات اجتماعی خود، متن یا عکسی را منتشر کرده‌اند.

تهمینه میلانی، کارگردان سینمای کشورمان هم با یادآوری یک خاطره، درگذشت پرویز پورحسینی را تسلیت گفته و نوشته است:

«پرویز پورحسینی بزرگ. چند سال پیش به ایشان عرض کردم: من ارادت ویژه‌ای به شما و متد بازیگری شما دارم. به متلک گفتند: از نقش‌های بزرگی که منو برای ایفای اون‌ها دعوت کردید، معلومه! قرار بود در فیلم بعدی ما، این اتفاق بزرگ بیفتد و ما با هم همکاری کنیم. لعنت بر کرونا که بزرگ هنرمند دیگری را از ما ربود. تسلیت به خانواده محترم‌پور حسینی.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش دیپلمات سرشناس آمریکایی به ترور شهید فخری‌زاده

ج نوامبر 27 , 2020
سیاسی/ بین الملل مدیر اجرایی اندیشکده بین‌المللی مطالعات استراتژیک آمریکا با انتشار توئیتی به ترور دانشمند هسته ای کشورمان محسن فخری زاده واکنش نشان داد. مارک فیتزپاتریک مدیر اجرایی اندیشکده بین‌المللی مطالعات استراتژیک آمریکا در توئیترش نوشت: دلیل ترور محسن فخری زاده جلوگیری از پتانسیل جنگی ایران نبود، بلکه جلوگیری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000