مرگ مادر «باران» در باغ وحش ارم

5f944730ca0c9_5f944730ca0cc

گفته می‌شود طی چند روز اخیر شامپانزه‌ای ۱۸ ساله بر اثر ضربه فیزیکی همنوعانش در باغ وحش ارم تلف شده است.

با فرا رسیدن فصل سرما گفته می‌شود برای حفظ جان شامپانزه‌های باغ وحش از سرما، هر ۹ شامپانزه باغ وحش ارم به یک اتاق انتقال داده شده و در آنجا نگهداری می‌شوند، اما به علت اینکه تعدادی از این شامپانزه‌ها از مشکلات روانی برخوردار هستند، نگهداری از آن‌ها در یک اتاق سبب مرگ شامپانزه‌ای به نام شمسی (مادر باران شامپانزه سه ساله تازه منتقل شده به باغ وحش ارم) شده است.

این شامپانزه ماده ۱۸ سال داشته است که پیش از آن توسط برادرش شروین دو بار تا پای مرگ رفته، آن هم به دلیل گرفتن شکلات و تنقلات بدون اجازه از دست بازدید کنندگان که در پی آن کتک خورده و همین موضوع منجر به بیهوشی کامل این شامپانزه شده است.

این خبرگزاری صحت این خبر را از مسئول روابط عمومی پارک ارم سبز پیگیری کرد که در پاسخ به این پیگیری‌ها، روابط عمومی باغ وحش ارم خبری را از الهامی مدیرعامل باغ وحش ارم ارسال کرد که در متن آن این طور گفته شده است: مرگ یک عدد میرکت و یک رأس آهو به دلیل کهولت سن و مرگ یک شامپانزه بالغ بر اثر ضربه فیزیکی همنوعانش از مرگ و میرهای باغ وحش ارم طی ماه‌های اخیر بوده است.

گفتنی است؛ پیش از این مسئولان باغ وحش ارم مدعی بودند که شرایط نگهداری برای تمامی حیوانات از جمله شامپانزه‌ها در این مجموعه مناسب است، اما گویا این شرایط چندان هم مساعد و مناسب حال شامپانزه‌های بالغ نبوده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در صورت ابتلا به کرونا باید با اورژانس تماس بگیریم؟

ش اکتبر 24 , 2020
معاون فنی وعملیات اورژانس تهران با بیان توضیحاتی در خصوص اینکه در صورت ابتلا به کرونا تحت چه شرایطی باید با اورژانس تماس بگیریم، پرداخت. سید رضا معتمدی در پاسخ به این سوال که آیا فردی که به کرونا مبتلا شده‌است، باید برای بستری در بیمارستان با اوژانس تماس بگیرد، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000