حمله تروریستی جدید داعش قربانی گرفت

داعش امروز، دوشنبه مسؤولیت انفجار حمله تروریستی در شهر ساحلی سوسه تونس را برعهده گرفت.

در بیانیه کوتاهی که خبرگزاری اعماق وابسته به داعش منتشر کرده و سایت “سایت اینتلیجنس گروپ” متخصص رصد سایت‌های افراط‌گرایان منتشر کرده آمده است، در حمله‌ای که نیروهای داعش در شهر سوسه در شرق تونس انجام دادند، یک پلیس کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

5f5649dbca44d_5f5649dbca44f

منبع: ایسنا

داعش
گروه تروریستی داعش
تونس

پست بعدی

آسیب روحی روانی ناشی از دور ماندن از مدرسه خیلی بیشتر از آسیب های کرونا است

د سپتامبر 7 , 2020
معاون وزیر آموزش و پروش گفت: در مورد غیبت رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس نظری ندارم! رضوان حکیم زاده معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: مدارس امن ترین جایی هستند که مردم میتوانند بچه هایشان را به آن بسپارند. رضوان حکیم زاده گفت: بعضی خانواده ها فرزندان خود را به مسافرت میبرند اما در مقابل مدرسه حساسیت دارند. معاون وزیر آموزش و پروش همچنین گفت: در مورد غیبت رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس نظری ندارم! معاون وزیر آموزش و پروش گفت: در مورد غیبت رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس نظری ندارم! پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) اجتماعی/ آموزش 17 شهریور 1399 - 22:50 رضوان حکیم زاده معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: مدارس امن ترین جایی هستند که مردم میتوانند بچه هایشان را به آن بسپارند. رضوان حکیم زاده گفت: بعضی خانواده ها فرزندان خود را به مسافرت میبرند اما در مقابل مدرسه حساسیت دارند. معاون وزیر آموزش و پروش همچنین گفت: در مورد غیبت رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس نظری ندارم! منبع: خبر فوری 38 بازگشایی مدارس وزارت آموزش..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000