نگرانی نشریه سپاه از سفر قالیباف: اتفاقی نیفتد دردی روی دردهای مردم اضافه میشود

با وجود تبلیغات گسترده جریان حامی اصولگرایان در انتخابات 98 و ورود آنها به مجلس (در غیاب اکثریت مردم) آنچه درباره «گشایش های اقتصادی» وعده داده بودند محقق نشد.

سفر تبلیغاتی قالیباف به استان خوزستان که با پوشش وسیع رسانه ای صورت گرفت، نگرانی‌هایی را در میان جریان اصولگرا و مدافعان آنها در سپاه پدیده آورده است. درحالی که رسانه‌هایی ماند مشرق حمایت حداکثری از قالیباف دارند، نشریه داخلی سپاه نسبت به تبعات این سفر هشدار داده است.

نشریه اخبار تحلیل های دفترسیاسی سپاه در گزارش اصلی روز شنبه 15 شهریور ماه 99 خود با تحلیل و واکاوی سفر قالیباف به خوزستان و ضمن «مثبت دانستن» این سفر و تقویت «بعد نظارتی» مجلس نسبت به اینکه این سفر نتیجه ای در بر نداشته باشد احساس خطر کرده می نویسد: «حضور ساده و در عین‌ حال جدی و مصمم یکی از سران قوا در بین مردم خاصه مناطق محروم، پدیده امیدوارکننده و موردنیاز کشور است، اما باید مراقبت کرد مردم در یک بازه زمانی مشخص ثمرات این سفرها را لمس کنند و اگر چنین چیزی رخ ندهد، دردی بر روی دردهای قبلی اضافه خواهد شد. تحقق این مهم از مسیر تعامل جدی و فعالانه سه قوه، بخصوص دولت و مجلس می‌گذرد.»

به نظر می رسد آش تبلیغ گسترده این سفر آنقدر شور شده که این احساس نگرانی را پدیده آورد است. با وجود تبلیغات گسترده جریان حامی اصولگرایان در انتخابات 98 و ورود آنها به مجلس (در غیاب اکثریت مردم) آنچه درباره «گشایش های اقتصادی» وعده داده بودند محقق نشد. حالا نیز با نمایش‌های پرسروصدای سفرهای استانی متوجه شدند که خروجی این سفرها تنها افزایش انتظارات مردمی است و به زودی آنها باید جواب وعده های داده شده را نه در تهران، بلکه در خوزستان به مردم بدهند.

5f53e8094edb5_2020-09-06_00-03

منبع: امتداد

قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی
خوزستان
سپاه
اصولگرایان

پست بعدی

محمدرضا فروتن تغییر جنسیت داده است؟

ی سپتامبر 6 , 2020
برخی کاربران در فضای مجازی مدعی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن شده‌اند. هنوز هیچ منبعی رسما این خبر را تایید نکرده است. از ساعاتی پیش برخی کاربران فضای مجازی درباره تغییر جنسیت محمدرضا فروتن، بازیگر مشهور مطالبی را منتشر کرده‌اند. ماجرا از توییتی آغاز شد که به نقل از یکی از بستگان این بازیگر، خبر تغییر جنسیت او را تایید می‌کرد. به دنبال انتشار این خبر، پناه فرهادبهمن، خبرنگار نیز در توییتی این خبر را رسما تایید کرد و مدعی شد که اسم جدید محمدرضا فروتن، "سحر" است. فروتن کیست؟ محمدرضا فروتن بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است، که در آثار کارگردان‌های معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعت..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000