فوری/ شجریان به هوش آمد

استاد شجریان به هوش آمده و تغذیه برای ایشان آغاز شده است. بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی از به هوش آمدن خسروی آواز ایران خبر داد.

استاد شجریان به هوش آمده و تغذیه برای ایشان آغاز شده است. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) فرهنگی/ موسیقی 29 مرداد 1399 – 14:57 بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی از به هوش آمدن خسروی آواز ایران خبر داد.

72
استاد شجریان محمدرضا شجریان اخبار مرتبط خبر فوری در شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما پشت پرده خبر آغاز جنگ در مهر ماه / آیا ترامپ می‌تواند جنگ با ایران را آغاز کند؟ / شایعه جنگ، قطعه‌ای دیگر از پازل پوتین در نیزارهای ماهشهر قتل عام نشد، اما در چند نقطه خ..

استاد شجریان به هوش آمده و تغذیه برای ایشان آغاز شده است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی از به هوش آمدن خسروی آواز ایران خبر داد.

5f3cfe9acb214_5f3cfe9acb216

استاد شجریان
محمدرضا شجریان

پست بعدی

چهره‌های مشهوری که از بایدن و ترامپ حمایت می‌کنند

چ آگوست 19 , 2020
در هر انتخاباتی یک سر ماجرای کمپین‌های تبلیغاتی به حضور سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور گره خورده است. امید این است که آن‌ها می‌توانند حداقل بر بخشی از انبوه هوادارانشان تأثیرگذار باشند. کمتر از ۳ ماه به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ۱۳ آبان زمان باقی است. در این مدت کارزار تبلیغات جو بایدن دموکرات برابر دونالد ترامپ جمهوری‌خواه هر روز داغ‌تر از دیروز می‌شود. این دو چهره تقریباً پای ثابت خبرهای رسانه‌ها در سرتاسر جهان هستند، و البته هر کدام سعی می‌کند که تعداد بیشتری از رای‌دهندگان را به سمت خود بکشاند. آن‌ها در این مسیر بر هیچ احتمالی چشم نمی‌پوشند حتی اگر تأثیر کمی بر پیروزی یا شکست‌شان دا..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000