همکاری «ویل اسمیت» و «کوین هارت» در یک فیلم سینمایی

«ویل اسمیت» و «کوین هارت» برای بازسازی یک فیلم محصول سال ۱۹۸۷ با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

«ویل اسمیت» و «کوین هارت» برای ساخت نسخه جدیدی فیلم کمدی «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» همبازی خواهند شد. این دو بازیگر همچنین به عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه با «پارامونت» همکاری خواهند داشت.

«آیشا کار» نوشتن فیلمنامه این اثر را که نسخه مدرن فیلمنامه اصلی خواهد بود، برعهده دارد. در داستان این فیلم «اسمیت» و «هارت» در نقش دو شخصیت کاملا متضاد حضور خواهند داشت و با اینکه نمی‌توانند با یکدیگر کنار بیایند باید برای غلبه بر مشکلاتی که بر سر راهشان قرار می‌گیرد با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند برای تعطیلات به خانه برسند.

از جدیدترین پروژه‌های پیش‌رو «هارت» به «پدر بودن» می‌توان اشاره کرد. «اسمیت» نیز در «پادشاه ریچارد» اثر جدید «برادران وارنر» دیده خواهد شد.

در نسخه اصلی سال ۱۹۸۷ این فیلم که کارگردانی آن را «جان هیوز» برعهده داشت، «استیو مارتین» و «جان کندی» در نقش شخصیت‌های اصلی ظاهر شدند.

5f3bcf1968f4c_5f3bcf1968f4e

منبع: ایسنا

هالیوود

پست بعدی

پیام تسلیت احمدی‌نژاد به مناسبت درگذشت آیت‌الله تسخیری

س آگوست 18 , 2020
رئیس جمهور سابق کشومان در پیامی رحلت آیت‌الله تسخیری رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إنّا لله و انا إلیه راجعون با كمال تأسف اطلاع يافتم آيت‌الله محمدعلی تسخيری رئیس شورای عالی مجمع جهانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000