توضیح سحر قریشی درباره برخوردش با یک پاکبان/ من کیسه بوکس سینما هستم!/ ویدئو

5f97f3d563bdf_5f97f3d563be1 سحر قریشی در رابطه با واکنش‌هایی که به نحوه برخوردش با یک پاکبان نشان داده شد، گفت: من کیسه بوکس سینما هستم، هرکسی که می‌خواهد اشتباهات خودش دیده نشود یا یک مدت کاری به او پیشنهاد نشده و می‌خواهد دیده شود یک حرفی راجع به من می‌زند تا عکسش کنار من قرار بگیرد!

سحر قریشی که بهار امسال ویدئوی برخورد عجیبش با یک پاکبان در فضای مجازی وایرال شد و کاربران زیادی و برخی از همکارانش از جمله پرویز پرستویی و سام درخشانی به شدت به او اعتراض کردند، پس از چند ماه به حاشیه‌های پخش آن ویدئو واکنش نشان داد. سحر قریشی در این گفتگو می‌گوید که او کیسه بوکس سینما است و هر کس می‌خواهد دیده شود یک حرفی راجع به او می‌زند تا عکسش کنار او قرار بگیرد!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۲ دیدار لیگ قهرمانان اروپا امشب زنده پخش می‌شود

س اکتبر 27 , 2020
دو بازی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می شود. در ادامه دیدارهای مرحله گروهی فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب دیدار شاختاردونتسک اوکراین ـ اینتر به همراه بازی جذاب مارسی ـ منچستر سیتی روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود. علاقمندان می توانند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000