کتابخانه ملی ایران تعطیل شد

5f3a5bc1a76a8_5f3a5bc1a76aa

بر اساس مصوبه شورای معاونین، کتابخانه ملی ایران از فردا (۲۸ مرداد) به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اعلام تغییر وضعیت توسط ستاد کرونا تعطیل شد.

با توجه به التزام سازمان بر رعایت مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری و ادامه داشتن وضعیت قرمز شهر تهران،‌ تالارهای کتابخانه ملی از فردا (سه‌شنبه، ۲۸ مردادماه) تا اعلام تغییر وضعیت توسط ستاد کرونا براساس مصوبه شورای معاونین، تعطیل اعلام شد.

بر همین اساس به اطلاع اعضای کتابخانه ملی می‌رساند که تالارهای کتابخانه ملی در این مدت هیچ‌گونه خدمات حضوری ارائه نخواهند داد. بدیهی است تداوم تعطیلی تالارها منوط به اعلام وضعیت توسط ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.

منبع: ایسنا

پست بعدی

پس گرفتن اعتراف بعد از حکم قصاص/ متهم به خاطر نامزدش قتل را گردن گرفته بود

د آگوست 17 , 2020
مردی که مدعی بود دوستش را به خاطر ارتباط پنهانی با نامزدش به قتل رسانده وقتی خودش را در یک‌قدمی چوبه دار دید، اعترافاتش را پس گرفت و ادعا کرد برادر نامزدش قاتل بوده است. رسیدگی به این پرونده از ۲۴ تیر سال ۹۰ با گزارش یک قتل در خیابان حیدرآباد کرج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000