تعویض پرچم حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) در شب اول محرم

5f395bb7a06ae_5f395bb7a06b1 بر اساس اعلام آستان قدس حسینی مراسم تعویض پرچم حرمین شریفین در شب اول محرم امسال بدون حضور زائر برگزار می‌شود.

هر ساله با فرا رسیدن ایام محرم الحرام و آغاز عزای حسینی پرچم گنبد مطهر حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت عباس (ع) در طی مراسمی در شب اول محرم تعویض می‌شود، اما امسال با شیوع ویروس کرونا و فراگیری آن در تمامی کشور‌ها این مراسم بدون حضور زائران و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

به گفته آستان قدس حسینی حرم مطهر امام حسین (ع) مراسم ویژه تعویض پرچم و نصب پرچم مشکی در حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس (ع) در شب اول ماه محرم امسال به خاطر وجود شرایط خاص ناشی از کرونا در کشور عراق و شهر کربلا برگزار نمی‌شود و این عمل بنا به توصیه‌های مسئولان ذی ربط بهداشت و درمان عراق صورت گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تعویض پرچم
حرم امام حسین علیه السلام

پست بعدی

حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد

ی آگوست 16 , 2020
منابع خبری اعلام کردند که سفارت آمریکا در منطقه الخضراء بغداد هدف حمله راکتی قرار گرفته است. منابع خبری از حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد خبر دادند برخی پایگاه‌های خبری اعلام کرده‌اند که دست کم ۴ راکت به سوی منطقه الخضراء بغداد شلیک شده است. پایگاه «صابرین نیوز» […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000