حساب اعضای خانواده «دونالد ترامپ» برای تبلیغ یک توکن کلاهبرداری هک شد

طبق گزارش‌های منتشرشده، «لارا» و «تیفانی ترامپ»، همسر «اریک ترامپ» و دختر رئیس جمهور سابق آمریکا، پست‌هایی را در ایکس منتشر کرده‌اند که در آن‌ها به «تن‌ها آدرس رسمی» بلاکچین برای World Liberty Financial اشاره شده است.

حساب ایکس عروس و دختر «دونالد ترامپ» ظاهراً عصر سه‌شنبه برای تبلیغ یک توکن که گفته‌می‌شود به World Liberty Financial ارتباط دارد، هک‌شده است. این خانواده اخیراً در حال تبلیغ توکن World Liberty Financial بوده‌اند اما اکنون به‌منظور کلاهبرداری از ان استفاده شده است.

طبق گزارش‌های منتشرشده، «لارا» و «تیفانی ترامپ»، همسر «اریک ترامپ» و دختر رئیس جمهور سابق آمریکا، پست‌هایی را در ایکس منتشر کرده‌اند که در آن‌ها به «تنها آدرس رسمی» بلاکچین برای World Liberty Financial اشاره شده است.

پست و توضیحات عروس و پسر ترامپ

 

در پست لارا ترامپ نوشته شده است:

دقایقی بعد، اریک، پسر دونالد ترامپ در ایکس توضیح داد که این دو حساب کاربری هک‌شده و آدرس‌های اعلام‌شده توسط آن‌ها مربوط به یک «کلاهبرداری» هستند. حساب World Liberty Financial نیز در پستی نوشت:

«هشدار: حساب لارا و تیفانی ترامپ در ایکس هک شده است. روی هیچ لینکی کلیک نکنید و هیچ توکنی را که از پروفایل آن‌ها به اشتراک گذاشته شده را خریداری نکنید. ما فعالانه در حال کار برای رفع این مشکل هستیم، اما لطفا هوشیار باشید و از کلاهبرداری دوری کنید!»

این حداقل سومین بار در چند ماه گذشته است که حساب اعضای خانواده ترامپ برای تبلیغ توکن‌هایی که ادعا می‌شود به آن‌ها مرتبط است اما در واقع ارتباطی ندارند، هک شده است.

 

منبع: دیجیاتو

پست بعدی

پناهیان بی‌دقتی کرد/ او دچار خطای تشخیص شد و به جبهه خودی شلیک کرد

پ سپتامبر 5 , 2024
عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان در کانال تلگرامی اش نوشت: بی دقتی آقای پناهیان و متهم کردن روزنامه کیهان به ایجاد دوقطبی، موجب ذوقمرگی رسانه های زنجیره ای یی شد که اتفاقا ماموریت اصلی آنها دوقطبی سازی در کشور است. محمد ایمانی عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان در کانال تلگرامی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000