عامل دستبرد به طلا فروشی های مشهد دستگیر شد

زن جوانی که با شگرد کش و روزنی به طلا فروشی های مشهد دستبرد می زد در حالی با تلاش نیروهای کلانتری آبکوه مشهد و هوشیاری یکی از طلا فروشان به دام افتاد که تاکنون به 5 فقره سرقت طلا اعتراف کرده است.

در پی گزارش های متعددی از سرقت طلا با شیوه کش و روزنی در مشهد،گروهی از افسران کارآزموده دایره تجسس کلانتری آبکوه با هدایت مستقیم سرهنگ روح ا… لطفی(رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و با تجزیه و تحلیل های کارشناسی به بازبینی دوربین های مدار بسته در مکان‌های وقوع جرم پرداختند. با توجه به اهمیت وحساسیت این موضوع، عوامل انتظامی دامنه تحقیقات خود را گسترش دادند و به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد زن جوانی با پوشش چادر مشکی و به بهانه خرید و بازدید، وارد طلا فروشی می شود و در یک لحظه با سوءاستفاده از غفلت طلا فروشی، قطعه ای از طلاها را به شیوه کش و روزنی به سرقت می برد.

با به دست آمدن این سرنخ ها،تصویر زن جوان به مراکز انتظامی و برخی از طلا فروشی های بولوار توس ارسال شد تا باآموزش های پلیسی و بهره گیری از هشدارهای انتظامی، مراقب اموال خود باشند. چند روز بعد از این ماجرا، زن مذکور وارد یکی از طلافروشی های خیابان امام هادی (ع) شد و در حالی که با همان ترفند همیشگی به طلاها دستبرد زد، ناگهان در دام هوشیاری طلافروش افتاد و بدین ترتیب با گزارش ماجرا به نیروهای انتظامی، بلافاصله خودروی گشت به محل رسید و افسران پلیس، زن مذکور را به مقر انتظامی انتقال دادند.

با توجه به حساسیت موضوع و با دستور ویژه سردار احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) افسران دایره تجسس عملیات دستگیری مالخر طلاها را نیز آغاز کردند و او را در بولوار طبرسی شمالی به دام انداختند.

بررسی های بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر این زن جوان که «مریم-پ» نام دارد وارد مرحله جدیدی شده است.

منبع: خراسان

پست بعدی

علت مرگ کیارستمی؛ هشت سال بعد!

چ آگوست 28 , 2024
اخیرا کتابی با عنوان «هوس قمار آخر» با عنوان فرعی «بازخوانی پرونده درمانی عباس کیارستمی در گفت‌وگو با پزشکان» نوشته اسماعیل رمضانی منتشر و مراسم رونمایی‌اش در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. این کتاب شامل گفت‌وگو با رضا پایدار، علیرضا زالی، علی‌اصغر پیوندی، محمد سدهی، مینو محرز، ایرج خسرونیا و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000