قیمت روز خودرو؛ هر خودرو چند میلیون تومان گران شد؟

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 4 تیر 1403، در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و فرود کار خود را آغاز کرد. البته تعدادی از خودرو‌ها همچنان بدون تغییر گزارش می‌شوند.

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 4 تیر 1403، در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و فرود کار خود را آغاز کرد. البته تعدادی از خودرو‌ها همچنان بدون تغییر گزارش می‌شوند.

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 4 تیر1403، در اکثر محصولات نسبت به روز گذشته تغییر کرده است. طوری که در برخی از محصولات با افزایش قیمت و برخی دیگر کاهش قیمت داشته‌اند.

قیمت خودرو‌ در بازار داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز کار خود را نوسانی آغاز کرد.

تارا اتوماتیک V4 با رشد پنج میلیون تومانی قیمت سقف یک میلیارد تومان را شکست و سورن پلاس (ESP) نیز یک میلیون تومان گران شد تا به 742 میلیون تومان برسد.

از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، پژو پارس و دنا پلاس توربو 6 سرعته هر کدام با افزایش یک میلیون تومانی و دو میلیون تومانی به قیمت 675 میلیون تومان و 928 ملیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

شاهین G (سانروف) از دسته محصولات شرکت سایپا، با رشد دو میلیون تومانی به قیمت 716 میلیون تومان در بازار معامله می‎‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

خودرو‌های مونتاژی صبح امروز با نوساناتی بیشتر نسبت به محصولات داخلی همراه شدند.

X22 پرو دستی در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز تغییر 9 میلیون تومانی را تجربه کرد تا با قیمت 931 میلیون تومان در بازار معامله شود.

وانت کارا (دو کابین) و فیدلیتی (5 نفره) از محصولات شرکت بهمن موتور با افزایش 13 میلیون تومانی و 25 میلیون تومانی به قیمت 878 میلیون تومان و یک میلیارد و 885 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

هیوندای النترا محصول وارداتی کرمان موتور، با افت 20 میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت دو میلیارد و 840 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیکاپ G9 از محصولات جذاب مونتاژی، با افزایش 80 میلیون تومانی سه میلیارد و 340 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

پست بعدی

برخی کاندیدا‌ها عوام فریبی می‌کنند!

د ژوئن 24 , 2024
دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: «اگر یک کاندیدا صداقت داشته باشد قطعا حقایق را به ویژه در بخش اقتصادی می‌گوید و اعلام می‌کند می‌خواهد چه اقدامی انجام دهد و این اقدام را از چه منابعی انجام می‌دهد. کاندیدایی که گنده گویی می‌کند و وعده‌های عجیب می‌دهد تکلیفش مشخص است. […]
کاندید ریاست جمهوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000