عکس های جنجالی از بوسه های قالیباف

بوسه های قالیباف

بوسیدن جوانان توسط محمدباقر قالیباف در یک همایش انتخاباتی با انتقاداتی همراه شد.

شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم به صدا درآمده است و تنها چند ساعت به پایان زمان رسمی تبلیغات کاندیداها زمان باقی مانده است. در این میان، روز گذشته عبدالصمد جعفری، یک کاربر توئیتری، عکسی از همایش انتخاباتی روز گذشته محمدباقر قالیباف را منتشر کرد و نوشت: «قالیباف امشب حدود دوساعت ایستاد و مودبانه حدود هزار بچه انقلابی را بوسید. قالیباف هنوز همان محمدباقر دفاع مقدس است.»

عکس جنجالی از قالیباف چند ساعت مانده به انتخابات /او سلطان بوسه است یا سلطان یاس؟

این توئیت که دست به دست با هشتگ بوس- قالیباف در شبکه اجتماعی ایکس و در بین منتقدان قالیباف دست به دست می‌شود، موج جدیدی از طعنه‌ها و کنایه‌ها را متوجه رئیس مجلس یازدهم کرده است. چنانچه، جلال خالقی، یک چهره نزدیک به سعید محمد نوشت: قالیباف سلطان یاس‌ها یا سلطان بوس‌ها مسئله اینست؟( اشاره می‌کنند هر دوتاش هم میشه بالاخره هرگلی یه سبزه آرایی می‌طلبه)

عکس جنجالی از قالیباف چند ساعت مانده به انتخابات /او سلطان بوسه است یا سلطان یاس؟

سجاد عابدی هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «حدود هزار بوس در دو ساعت، حدود 500 بوس در ساعت، که می‌شود حدود 8 بوس در دقیقه اونم چه بوسایی؟ بوس به بچه‌های مومن و انقلابی هر جور حساب می‌کنم قالیباف از دواران دفاع مقدس هم جوون‌تره.»

عکس جنجالی از قالیباف چند ساعت مانده به انتخابات /او سلطان بوسه است یا سلطان یاس؟

پست بعدی

همه کسانی که رأی دادند هدف شان تغییر بود، اما آیا شاهد تغییر خواهیم بود؟

ش مارس 2 , 2024
علی ربیعی می گوید: من معتقدم همه آنها که با تمام اما و اگرهای ذهنی به پای صندوق‌های رای رفتند، تنها با امید به انجام تغییرات بوده است. علی ربیعی سخنگوی دولت سابق در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: انتخابات این دوره هم گذشت. هرچه بود، با تمامی بحث‌ها، تحریم‌ها، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000