معرفی برند های شمش های طلای بین المللی و سوئیسی

معرفی 5 برند معتبر تولید کننده شمش طلا در جهان

شمش سوئیسی از معروف ترین و با اصالت ترین شمش های طلا در بازار جهانی است.

کشور سوئیسی از قدرتمند ترین کشور های تولید و صادرات شمش طلا میباشد، این کشور دارای مقررات سختریگرانه ای برای تولید شمش های طلا است.

شمش های طلای ساخت کشور سوئیسی از طلای 999.9 ساخته میشوند که خالص ترین طلا در دنیا میباشد، همچنین شمش های تولید شده توسط کشور سوئیس از طریق شرکت های مستقل و با استاندارد های سختگیرانه ای سنجیده و تایید میشوند.

راهنمای جامع معرفی شمش های معتبر سوئیسی و بین المللی میتواند به انتخاب شمش طلا برای سرمایه گذاری موثر واقع شود.

استاندارد های سختیگرانه کشور سوئیس برای تولید شمش های طلا باعث که این شمش ها در تمام دنیا اعتبار داشته باشند و به اسانی معامله شوند، قابلیت معامله شمش سوئیسی در تمام کشور ها شمش های سوئیسی را به محبوب ترین شمش طلا برای سرمایه گذاری میان سرمیه گذاران تبدیل کرده است.

برند های شمش سوئیسی

شرکت های مختلفی در زمینه تولید شمش های بین المللی در کشور سوئیس در حال فعالیت هستند.

در این مقاله ما برخی از معروف ترین تولیدکنندگان شمش سوئیسی و بین لمللی را معرفی میکنیم:

  1. شمش‌ طلای Credit Suisse

شمش‌ طلای Credit Suisse یکی از برندهای شناخته‌شده و معتبر در بازار جهانی سرمایه‌گذاری در طلا میباشد. این بانک یکی از اولین بانک‌ هایی بود که شمش‌ های طلا را ارائه کرد و همچنان در بازار شمش طلا پیشتاز است . شمش‌های این برند دارای خلوص بالا هستند و به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارند بسیار محبوب هستند.

ویژگی های شمش‌ طلای Credit Suisse

• شمش های این برند از طلای خالص ۹۹٫۹۹ ساخته شده‌اند، که خالص ترین طلا در دنیا میباشد

• این شمش ها در سراسر جهان به‌طور گسترده شناخته شده هستند، که به دلیل اعتبار جهانی خود به راحتی قابله معامله میباشند.

• شمش های طلا Credit Suisse در وزن های مختلف و استانداردی موجود هستند که امکان سرمایه گذاری در وزن های مختلف را ارائه میکنند

• این شمش های طلا با بسته‌بندی غیرقابل جعل و گواهینامه‌های اصالت عرضه می‌شوند تا کیفیت و اصالت آنها را تضمین کنند.

جهت اطلاعات بیشتر میتواند به سایت https://www.credit-suisse.com مراجعه کنید.

  1. شمش‌ طلای Valcambi

شمش‌ طلای Valcambi یک نوع منحصربه‌فرد از شمش های طلا هستند که در سال ۲۰۱۱ توسط Valcambi، معرفی شدند. این شمش‌ها طوری طراحی شده‌اند که مانند کارت اعتباری در کیف جا شوند. و هرکدام از انها را به راحتی می‌توان جدا کرد و به عنوان مقادیر کوچکتر طلا استفاده کرد. این امر شمش‌های Valcambi را به یک روش سرمایه‌گذاری متنوع و قابل حمل تبدیل می‌کند. شمش های طلای Valcambi مانند دیگر شمش های تولید شده در کشور سوئیسی از طلای خالص 999.9 ساخته شده اند.

اگر به دنبال یک روش سرمایه‌گذاری منحصربه‌فرد و متنوع برای سرمایه‌گذاری در طلا هستید، شمش طلای Valcambi یک گزینه بسیار عالی برای سرمایه گذاری هستند . که در آدرس https://www.valcambi.com/ قابل مشاهده هستند . این شمش ها یک راه ایمن، مطمئن و قابل حمل برای مالکیت طلا هستند و می‌توان آنها را به راحتی به مقادیر کوچکتر تقسیم کرد تا نیازهای سرمایه‌گذاری خاص شما را برآورده کند.

  1. شمش طلای PAMP

شرکت PAMP یکی از مشهورترین تولیدکنندگان شمش طلا در جهان است. این برند طیف گسترده‌ از شمش‌های طلا در انواع طراحی ارائه می‌دهند.

PAMP Suisse، درکشورسوئیس مستقر است که از دهه 1970 برای سرمایه‌گذاران خصوصی و کلکسیونرها شمش طلا تولید می‌کند. آنها شمش‌های طلای خالص 999.9 را در اندازه‌های مختلف از 1 گرم تا یک تولید می‌کنند. که در آدرس https://www.pamp.com/ قابل مشاهده هستند.

ویژگی‌های شاخص شمش طلای PAMP

  • شمش‌های طلای PAMP دارای خلوص 999.9 هستند که آنها را به انتخابی عالی برای سرمایه‌گذاران می‌کند که به دنبال دارایی با ارزش هستند.
  • شمش‌های طلای PAMP در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و پذیرفته شده‌اند، بنابراین می‌توانید آنها را به راحتی بفروشید یا مبادله کنید.

شمش زلای پمپ در کشور ما نسبت به دیگر برند ها شناخته شده تر میباشد و در میان سرمایه گذاران محبوب تر است.

  1. شمش طلای Argor-Heraeus

Argor-Heraeus یکی از تولیدکنندگان معروف شمش طلا است که در سوئیس مستقر است. شمش‌های طلای Argor-Heraeus در هر دو اندازه اونس و گرم موجود هستند و از طلای خالص 9999 تولید می‌شوند. شمش‌های ضرب شده کوچک آنها در یک کارت پلاستیکی مهر و موم شده قرار می‌گیرند و شمش‌های بزرگتر آنها دارای گواهینامه جداگانه هستند.

شمش‌های طلای Argor-Heraeus یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری در طلا میباشند. این شمش‌ها از طلای خالص 9999٪ ساخته شده‌اند و دارای هولوگرام لیزری منحصر به فرد هستند که جعل آنها را بسیار دشوار می‌کند .

Argor-Heraeus یک برند شناخته شده در سراسر جهان در این صنعت است و به دلیل همین شهرت به آسانی در تمام دنیا معامله میشود. و درآدرس https://argor-heraeus.com/ قابل مشاهده هستند.

  1. شمش طلای زکوین | zcoin

شمش طلای زکوین از طلای ۲۴ عیار و با اصالت ساخته و ضرب میشود که دارای کد استاندارد میباشد، همچنین شمش طلای زکوین به همراه کارت گارانتی و فاکتور رسمی ارائه میشود. زکوین به آدرس htpps://zcoinn.com دارای جواز از اتحادیه و به صورت رسمی فعالیت مینماید.

زکوین با ارائه فاکتور رسمی و کارت گارانتی اعتبار و اصالت شمش طلای خود را تضمین میکند و سرمایه گذاران میتوانند با خیال راحت سرمایه خود را در شمش طلای زکوین سرمایه گذاری کنند.

شمش طلای زکوین در اوزان شمش ۵۰ گرمی و شمش ۱۰۰ گرمی عرضه میشود و در بستر بلاک چین امنیت آن تعریف شده است. شمش زکوین تحت لایسنس شرکت سوئیسی میباشد و امکان انتقال آن در بستر بلاک چین از طریق رمزارزها وجود دارد.

شمش طلای Perth Mint

Perth Mint ، یکی از تولید کننده برند شمش در استرالیا است. این کارخانه شمش‌های طلایی در وزن‌های مختلف از ۱ گرم تا ۱ کیلوگرم تولید می‌کند .شمش‌های این برند همگی ۹۹٫۹۹ عیار هستند و یکی از بهترین شمش های بین المللی است.

ویژگی‌های بارز شمش‌های طلای: Perth Mint

• شمش‌های طلای Perth Mint به‌طور گسترده توسط فروشندگان شمش و فروشگاه‌های سکه در سراسر جهان شناخته شده و پذیرفته می‌شوند، که نقدینگی آنرا برای سرمایه گذاران آسان میازد.

• شمش‌های طلای Perth Mint در طیف وسیعی از وزن‌ها موجود هستند که نیازهای سرمایه‌گذاران را به طور یکسان برآورده می‌کند.

• شمش‌های طلای Perth Mint (پرت مینت) دارای طرح‌های پیچیده و حکاکی‌های دقیق هستند که به جذابیت بصری و مطلوبیت آنها در میان کلکسیونرها می‌افزاید.

اگر به دنبال یک شمش طلای قابل اعتماد و باکیفیت هستید، شمش‌های طلای پرت مینت یک گزینه عالی برای سرمایه گذاری هستند. اطلاعات بیشتر در درباره اینن شمش های منحصر به فرد را میتوانید از سایت https://www.perthmint.com/ دریافت کنید.

پست بعدی

سردخانه آمونیاکی: خنک کننده ای با راندمان بالا و هزینه نگهداری کم

پ فوریه 8 , 2024
سردخانه ها یکی از مهم ترین تجهیزات در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، داروسازی، کشتارگاه ها، و انبارداری هستند. سردخانه ها با ایجاد شرایط دمایی مناسب، از فاسد شدن مواد غذایی، داروها، و سایر محصولات جلوگیری می کنند. سردخانه ها از انواع مختلفی برخوردار هستند که یکی از آنها سردخانه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000