ادعای متهم به قتل: پایم لیز خورد و قاتل شدم

قتل پسر جوان - اخبار آزاد

مردی که به قتل عمدی متهم است ادعا می‌کند سر خوردن پایش باعث شد چاقوی او به مقتول اصابت کند.

 

مردی که جوانی را در کارگاه دوستش با چاقو کشته مدعی است به خاطر بارش برف پایش لیز خورد و قتل رخ داد.

اعتمادآنلاین در گزارشی نوشت، متهم که پسر جوانی است در یک درگیری دسته‌جمعی مرتکب قتل شده ‌است. گزارش این قتل را ماموران حراست بیمارستان به پلیس دادند. آنها گفتند جوانی به نام پوریا که با چاقو مجروح و به بیمارستان آورده شده‌ بود، جانش را از دست داده است.

با حضور ماموران در محل و آغاز تحقیقات مشخص شد، این درگیری میان چند جوان در یک کارگاه صنعتی رخ داده و ضارب جوانی به نام کیان است.

با بازداشت کیان، او به قتل اعتراف کرد اما مدعی شد زمان حادثه پایش سر خورد و قصد قتل نداشت. با تکمیل تحقیقات و ارسال پرونده به دادگاه کیفری استان تهران متهم پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه اولیای ‌دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او گفت: من به‌عمد مرتکب قتل نشدم و فقط پایم سر خورد.

او گفت: من و یکی از دوستانم به نام سیاوش به کارگاه دوست‌مان سعید رفته ‌بودیم. قرار بود خوش بگذرانیم. سیاوش حشیش و مشروب هم آورده بود. مقتول مرغ خریده بود که جوجه درست کنیم. پوریا دوست سعید هم بود و ما با پوریا رفاقت نداشتیم. سیاوش در کارگاه چند توله‌سگ را دید و خوشش آمد. می‌خواست سیاه‌بازی راه بیندازد و سگ‌ها را بردارد. من قبول نکردم. او سراغ پوریا رفت و به او حشیش و مشروب تعارف کرد اما او قبول نکرد و گفت اهل این چیزها نیست. سیاوش قمه برداشت و با پوریا درگیر شد. من که چاقو دستم بود به سمت آنها رفتم و خواستم درگیری را تمام کنم. گفتم بهتر است از اینجا بروند که یک‌دفعه به خاطر بارش برف و لیز بودن زمین، پایم سر خورد و چاقو به پوریا برخورد کرد.

متهم گفت: از آنچه اتفاق افتاده بسیار ناراحت و پشیمان هستم و از اولیای ‌دم عذرخواهی می‌کنم.

بعد از پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع : خبرانلاین

پست بعدی

گفتگو با سینا عظام در مورد تاثیر هوش مصنوعی (AI) و فناوری بلاکچین (Blockchain) در حوزه املاک و مستغلات

چ فوریه 7 , 2024
سینا عظام که به دلیل سرمایه گذاری های قابل توجه و فعالیت های پیشگامانه خود در این زمینه ها شناخته شده است، نه تنها به کاربرد این فناوری در املاک کمک کرده است، بلکه به طور قابل توجهی در جهت سرمایه گذاری و نوآوری در این بخش تأثیر گذاشته است. […]
سينا عظام

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000