رونمایی موشک هواپایه ضدزره «شفق» و دوربین هواپایه‌ «یوسف»

با حضور فرمانده کل ارتش، موشک هواپایه ضدزره «شفق» و دوربین هواپایه‌ «یوسف» هوانیروز در ستاد این نیرو رونمایی شد.

یوسف
با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی از سامانه‌های موشکی بومی هواپایه ضدزره «شفق» و دوربین هواپایه‌ «یوسف» هوانیروز که توسط متخصصان جهاد خودکفایی هوانیروز طراحی و تولید شده‌اند، رونمایی شد.

از دیگر خصوصیات این سامانه موشکی، برخورداری از قابلیت Fire & Forget (بزن دررو)، سر جنگی ارتقا یافته و جستجوگر مادون‌قرمز است که در تمامی شرایط بد آب و هوایی و در طول تمامی ساعات شبانه روز، این سامانه را قادر می‌سازد تا در صورت نصب بر روی انواع بالگردهای هوانیروز، به انهدام تأسیسات و استحکامات دشمن در تمامی عملیات‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

جدیدترین دوربین سامانه‌ پرواز در شب هواپایه‌ هوانیروز با نام «یوسف» نیز دارای قابلیت اجرای عملیات در طول شب و شرایط نامساعد آب و هوایی است که به صورت کاملاً بومی توسط متخصصان جهاد خودکفایی هوانیروز ارتش، تولید و به مرحله انبوه‌سازی رسیده است. از جمله خصوصیات بازر این دوربین، ارتقای توان و مداومتِ کاری بالگردها در تمامی ساعات شبانه‌روز است.

منبع: ايسنا

پست بعدی

بازداشت 7 جاسوس موساد در ترکیه

ش فوریه 3 , 2024
سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) امروز جمعه هفت نفر را در استان‌های استانبول و ازمیر به اتهام فروش اطلاعات به سازمان جاسوسی موساد بازداشت کرد. خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع امنیتی ترکیه نوشت که موساد اهداف خود را از طریق کارگاهان خصوصی تحت نظر داشت و اقدام به جمع‌آوری […]
موساد - ترکیه

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000