قتل در جریان دو رقیب عشقی یک دختر

جنایت در جریان رقابت عشقی ۲ پسر جوان بر سر یک دختر

پسری که بعد از قتل رقیب عشقی‌اش فراری شده بود، عاقبت دستگیر شد.

جوانی که در پی درگیری عشقی در پارک نظام آباد تهران مرتکب قتل شده است، دستگیر شد. به گزارش سایت جنایی، ماموران پلیس تهران حدود یک ماه پیش از وقوع درگیری خونینی در یکی از پارک‌های نظام آباد مطلع و در محل حادثه حاضر شدند و پی بردند دو پسر در درگیری حضور داشتند.

شاهدان گفتند یکی از طرفین درگیری مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته و نفر دیگر فرار کرده است. در حالی که تحقیقات برای شناسایی فرد فراری آغاز شده بود به ماموران خبر رسید جوان مجروح در بیمارستان جان سپرده است.بنابراین تحقیقات جنایی برای شناسایی و دستگیری متهم شروع شد.

کارآگاهان یک‌ماه پس از آغاز تحقیقات سرنخ‌هایی از قاتل بدست آوردند و متهم فراری را در برازجان دستگیر کردند.

به این ترتیب متهم به تهران منتقل شد و با اعتراف به درگیری منجر به قتل گفت: من با دختری دوست شدم که پیش از من با مقتول دوست بود. چند بار مقتول به من پیام داد که تو چرا با این دختر دوست شدی من میخواستم قرار ازدواج بگذارم. الان هم تو باید او را رها کنی تا با این دختر ازدواج کنم. اما من از لج مقتول عکس‌های دو نفری را برایش ارسال می‌کردم.

این متهم در مورد روز قتل گفت: مقتول به من زنگ زد و کمی صحبت کردیم، اما نمی‌دانم چه شد که صحبت به دعوا ختم شد. در نهایت همدیگر را در پارک دیدیم و درگیر شدیم. من چند ضربه چاقو زدم و فرار کردم. روز بعد بود که فهمیدم او فوت شده است. به همین دلیل به برازجان رفتم و می‌خواستم از کشور خارج شوم. در این مدت هم دنبال کارهای فرار از کشور بودم که دستگیر شدم.

در پی این اعترافات قرار بازداشت متهم صادر شد و او در حال حاضر در اختیار ماموران اداره دهم قرار دارد تا تحقیقات ادامه یابد.

منبع : اعتمادآنلاین

پست بعدی

باهنر خیال قالیباف و آقاتهرانی را راحت کرد و بابت انتخابات یک نفس راحت کشیدند

س ژانویه 2 , 2024
اصولگرایان خیالشان از فتح اکثریت کرسی‌های سبز پارلمان دوازدهم راحت است اما این به معنای یکدستی و همگرایی آنها نیست، چه آنکه اختلاف در این اردوگاه بر سر سهم هر تشکل از کرسی های مجلس آینده فضا را به سمتی برده است که بعید نیست چند لیست از این اردوگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000