با آتش بس در جنگ، دستور داده شد خانواده های ایرانی برگردند

همسر شهید محسن خزایی بیان کرد: ضربه نهایی به رژیم صهیونیستی این است که گوش به فرمان ولایت و پیرو خط ایشان باشیم و ضربه نهایی را به قلب اسرائیل وارد کنیم تا از صحنه روزگار محو شود.

مریم رخشانی همسر شهید محسن خزایی در گفتگو با برنامه «در امتداد شقایق» شبکه رادیو مقاومت بیان کرد: آرزوی قلبی بنده این بود که در کنار ایشان باشم و به جهان اسلام خدمت کنم و خیلی دوست داشتم که ایشان را در کار خبرنگاری جنگ همراهی کنم لذا شرایط را برای آقا محسن فراهم می کردم تا دغدغه ای نداشته باشند و به هدفی که در ذهن دارند برسند.

وی افزود: آقا محسن از همان ابتدای زندگی این آرزو را داشتند که توفیق شهادت نصیبشان شود و خادم اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) باشند.

همسر شهید محسن خزایی گفت: وقتی آقا محسن توفیق خدمت در سوریه را پیدا کردند و خادم حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیها) شدند قرار شد ما هم با ایشان همراه شویم و بعد از اینکه درس بچه ها به اتمام رسید ما در سوریه حضور پیدا کردیم اما جنگ آغاز شد و بعد از یک هفته درگیری شدیدی در منطقه زینبیه صورت گرفت و محاربین به سمت دفتر نهاد رهبری حمله کردند.

وی ادامه داد: با اعلام آتش بس، سفیر ایران دستور دادند که خانواده‌های ایرانی برگردند و آقا محسن هم اصرار داشتند که من به همراه بچه‌ها به ایران برگردم و حقیقتاً دلم خیلی شکست و گفتم اجازه دهید در کنار شما باشم اما ایشان موافقت نکردند.

رخشانی در بخش دیگر از این برنامه درمورد تأثیر حضور و نقش ترویجی زنان مقاومت در میدان اظهار کرد: بنده نهایت تلاش خود را می‌کنم که در مسیر رضای الهی و خدمت به خلق خدا و جهان اسلام قدم بردارم و از سخنان مقام معظم رهبری الگو می گیرم و فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم.

همسر شهید محسن خزایی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص نقش بانوان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند زن از درون خانواده تا درون جامعه و برای نشان دادن منش‌های بزرگ انقلابی می‌تواند به زندگی حضرت زهرا (س) تاسی کند و زنان باید بدانند آگاهی و معرفت و صبر و تحمل آنها برگرفته از صبر حضرت زینب و حضرت زهرا (سلام الله علیهما) است.

پست بعدی

چه کسی گفته بود یهودی ها را به دریا می ریزیم؟

ش دسامبر 2 , 2023
رهبر معظم انقلاب تا کنون در چند مورد به صراحت با ایده به دریا ریختن صهیونیست‌ها مخالفت کرده‌اند. بعد از آنکه رهبر معظم انقلاب، منتسب کردن ایده «به دریا ریختن یهودیان و صهیونیست‌ها» به جمهوری اسلامی را دروغ خواندند، برخی رسانه‌ها این تکذیب را غیرصادقانه خواندند؛ اما واقعیت چیست؟ حضرت آیت‌الله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000