صهیونیست‌ها با ورود به غزه قبر خود را کنده‌اند

سردار «محمد رضا نقدی» امروز (سه شنبه، ۲۳ آبان) در گفت‌و‌گو با شبکه خبری المیادین، پیروزی اشغالگران صهیونیست در غزه را یک «توهم» دانست.

او گفت که آمریکا و صهیونیست‌ها گمان می‌کنند اینکه توانسته‌اند چند متر وارد غزه شوند، پیروز شده‌اند، اما آن‌ها در «توهم» به سر می‌برند.

سردار نقدی افزود: «صهیونیست‌ها با هر متر ورود به خاک غزه قبر خودشان را با دستانشان حفر می‌‌کنند؛ آن‌ها هرگز نمی‌توانند از ویرانی‌های غزه خارج شوند و به زودی ضربات به شدت دردناکی از مقاومت خواهند خورد که هرگز فراموشش نمی‌کنند».

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران امروز صبح نیز در سومین اجلاسیه جهانی مستضعفین گفت:‌ «غزه نمایشگاه لیبرال‌دموکراسی غرب است و مدعیان غربی ماهیت واقعی خود را در این جنایات به نمایش گذاشتند».

از سوی دیگر سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین نیز به المیادین گفت: «جنگ فعلی در فلسطین به خصوص غزه با صهیونیست‌ها نیست، بلکه با آمریکا و نظام سلطه است».

او تأکید کرد که مقاومت غزه خود به تنهایی این نبرد را آغاز کرده و با حکمت و درایت خود در آن پیروز خواهد شد.

پست بعدی

۶ کاری که شما را در چشم دیگران دوست داشتنی می‌کند

پ نوامبر 16 , 2023
تحقیقات نشان داده اگر به دیگران نشان دهید که واقعاً و خالصانه به آن ها اهمیت می دهید، از مزایایی، چه از نظر اجتماعی و چه از نظر شغلی برخوردار خواهید شد؛ نه تنها دوستان زیادی پیدا خواهید کرد، بلکه این کار می تواند به رشد شغلی شما هم کمک کند. روانشناسان می گویند احتمال برخورداری از موفقیت شغلی در افرادی که به نظر دیگران دوست داشتنی هستند، بیشتر است و این امر تصادفی نیست. خونگرمی همراه با اعتماد به نفس، ما را جذاب تر می کند، امری که سبب جذب شدن دیگران به ما می شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000