اختتامیه مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد برگزار شد

اختتامیه مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در محلات کمتربرخوردار با هدف شناسایی استعداد‌های برتر و در حوزه فوتبال خیابانی و همچنین آموزش و سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت انجام کار‌های گروهی، در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال، برگزار می‌شود.

مسابقات مذکور در ابتدا به طور گروهی و در مرحله بعد به صورت حذفی و با حضور ناظرین محلی، استانی و همچنین با ثبت سیستمی ریزاطلاعات بازیکنان، بازی‌ها، نتیجه بازی‌ها و نیز قرعه کشی اتوماتیک در سامانه ۳jam.ir انجام گرفت.

در اختتامیه که با حضور محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، علی آقا محمدی رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان و دیگر مسئولان برگزار شد از تیم‌های اول تا سوم در هر رده سنی تقدیر به عمل آمد.

مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد برای فوتبال ایران بسیار تاثیرگذار است
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد گفت: بابت برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد خوشحال هستم چراکه برای توسعه فوتبال از طریق همین مدارس و محلات اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

او ادامه داد: این مسابقات به همت آقا محمدی رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار انجام می‌شود و تشکر می‌کنیم که این آغاز گر خوبی است و از فدراسیون فوتبال هم دوستان حضور پیدا کردند و استعدادیابی را انجام می‌دهند چراکه بازیکنان از دو هزار و ۲۰ محله انتخاب شدند. از فدراسیون فوتبال استعدادیاب ها، اعضای هیئت رئیسه، رئیس کمیته جوانان حضور دارند تا بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

تاج عنوان کرد: ادامه دار بودن مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد بسیار تاثیرگذار است و فدراسیون فوتبال هم برای رشد و توسعه این مسابقات در خدمت دوستان است.

حضور تیم جدید با نام ۲۰۲۰ در لیگ
علی آقا محمدی رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار هم گفت: مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد را در محلات انجام می‌دهیم و بچه‌ها در رده سنی (۱۲ تا ۱۵) و (۱۵ تا ۱۸) که مایل باشند تیم‌های ۶ نفره تشکیل می‌دهند و بعد در محله خودشان قهرمان مشخص می‌شود و در ادامه در سطح استان بازی می‌کنند و در آخر مسابقات در سطح ملی برگزار می‌شود.

او افزود: امسال در اختتامیه ۶۲ تیم با ۳۷۲ بازیکن حضور پیدا کردند و برای رده سنی (۱۲ تا ۱۵ سال) تیم علمدار اصفهان قهرمان، شهید شهابی پور هرمزگان و شهدای بیسیم تهران دوم و سوم و همچنین (۱۵ تا ۱۸ سال) شهدای محمودآباد کهکیلویه و بویر احمد قهرمان، شهید کیانی خوزستان و شهید بصیری آذربایجان شرقی دوم و سوم شدند.

آقا محمدی درباره حضور تیم جدید با نام ۲۰۲۰ در لیگ خبر داد و گفت: استعدادیابی‌ها در سطح استان و ملی بازیکن‌های با استعداد را شناسایی می‌کنند و از آن‌ها قرار است تیمی با نام ۲۰۲۰ را در لیگ داشته باشیم چراکه ستاد اجرایی فرمان امام در دو هزار و ۲۰ محله خانه احسان دارد و شناسایی بازیکن‌های با استعداد انجام می‌شود و منتخب بازیکنان بااستعداد در تیم ۲۰۲۰ حضور خواهند داشت.

وظیفه ما شناسایی استعداد‌های جدید در سطح کشور است
میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان گفت: به عنوان رئیس کمیته جوانان فدراسیون و استعدادیابی هر جایی که مسابقه استعدادیابی برگزار شود، حاضر می‌شوم و علاقمند به دیدن استعداد‌های جدید هستم. وظیفه ما این است که از تمام کشور بازیکنان مستعد را پیدا کنیم.

او ادامه داد: آقای آقا محمدی رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار برنامه ریزی کردند و از شهر و محلات مختلف بازیکن‌های با استعدادی که از سطح معیشت پایانی برخوردار هستند شناسایی شوند و آینده آن‌ها تغییر خواهد کرد و امروز ما شاهد بازی فینال مسابقات بودیم و بازیکنان با استعداد را دیدیم و ما وسیله‌ای هستیم تا مسیر زندگی بچه‌ها تغییر کند و به تیم‌های ملی راه پیدا کنند.

اختتامیه مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد برگزار شد

مسابقات فوتبال خیابانی باعث شناسایی استعداد‌های جدید شد
حسین شمس، مربی سابق تیم فوتسال و عضو کمیته فنی مسابقات در خصوص برگزاری مسابقات خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد گفت: بعضی از استعداد‌ها توسط فدراسیون فوتبال و آموزش و پرورش دیده نمی‌شوند و این مسابقات باعث شد خیلی از استعداد‌ها شناسایی شوند و بسیاری از آن‌ها موفق هستند.

او ادامه داد: مسابقات خوبی برگزار شد و یک بازیکن در تیم کهگیلویه و بویراحمد دیدم که همین الان می‌تواند در تیم جوانان بازی کند چراکه بازی خوبی دارد و این مسابقات فضای خوبی را فراهم کرده تا افراد با استعداد دیده شوند. از برگزار کنندگان این مسابقات تشکر می‌کنم، امیدوار هستم ادامه دار باشد و می‌توانیم برای این استعداد‌ها برنامه ریزی داشته باشیم تا اتفاقات خوبی برای آن‌ها رقم بخورد.

محمد حسین رحمانی خلیلی مدیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام هم گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد امسال برگزار شد و دوره اول سال گذشته در دو سطح محلی و استانی برگزار شده بود که امسال سطح ملی آن را هم برگزار کردیم. این مسابقات به استعداد ۱۸ هزار و ۱۶۷ بازیکن فوتبال در قالب ۵ هزار و ۶۶ تیم در ۳۱ استان کشور در دو رده سنی (۱۲ تا ۱۵) و (۱۵ تا ۱۸) برگزار شد.

رحمانی عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در قالب خانه‌های احسان در ۴۴۰ محله کمتر برخوردار کشور فعالیت می‌کند که ثبت نام این مسابقات در این محلات انجام شد و بچه‌ها در قالب ۳ تا ۶ نفره ثبت نام کردند و در سطح محله و استان بازی‌کردند و حالا بعد از ۲ روز که اردو در مجموعه شهید باهنر و بازی‌های پایانی انجام شد، اختتامیه این مسابقات را برگزار می‌کنیم. این مسابقات با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در قالب شعار ایران جوان برگزار شد.

رحمانی خلیلی درباره تاثیر این مسابقات در استعدادیابی در سطح کشور توضیح داد: این روز‌ها فوتبال یک بازی معمولی نیست بلکه یک پدیده اجتماعی به حساب می‌آید و بچه‌ها در این سن کار تیمی را یاد می‌گیرند، اطاعت پذیری از مربی و داور آموزش می‌بینند و ما به دنبال این هستیم که این مسابقات یک پیوستی باشد برای اقدامات اجتماعی که در محلات انجام می‌شود. علاوه بر این که بچه‌های کمتربرخوردار متأسفانه دیده نمی‌شوند و فرآیندی نیست که فوتبال بچه‌ها دیده شود. بعضی از برنامه‌های تلویزیونی در این حوزه کار کردند، اما اینجا نفر به نفر استعداد یا بچه‌ها را رصد می‌کند و نمره می‌دهد و از این بچه‌ها سه بازیکن قرار است برای لیگ انتخاب شود.

او عنوان کرد: این مسابقات قرار است ادامه دار باشد و در سال آینده با عنوان جام شهدای ۱۵ خرداد انجام می‌شود و فراخوان این مسابقات را در رسانه ملی اعلام می‌کنیم. همچنین در خانه احسان که در محلات سطح کشور داریم این کار را انجام می‌دهیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

پست بعدی

نکروز بعد از ماموپلاستی

د اکتبر 9 , 2023
نکروز پوست پس از ماموپلاستی، یک عارضه احتمالی است که، به مرگ محلی بافت پوست در ناحیه سینه اشاره دارد. ماموپلاستی که شامل فرآیندهای افزایش اندازه سینه، کاهش حجم آن یا بازسازی آن می‌شود، گاهی ممکن است به عرق خون پوست آسیب بزند و از عرضه کافی اکسیژن و مواد […]
نکروز پوستی پس از ماموپلاستی یک مشکل جدی است که ممکن است پس از عمل جراحی سینه اتفاق بیافتد. در این وضعیت، بافت پوستی به دلیل کاهش یا قطع جراحی از تامین خون

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000