حسن روحانی و علی لاریجانی برای انتخابات مجلس لیست مشترک می دهند ؟

اصولگرایان به‌خوبی می‌دانند اگر لیست مشترکی از سوی این دو شخصیت منتشر شود، رای بالایی را کسب می‌کند بنابراین در تلاش هستند تا به هر نحوی مانع اقدام مشترک لاریجانی و روحانی شوند.

روزنامه آرمان ملی احتمال ارائه لیست مشترک از سوی حسن روحانی و علی لاریجانی برای انتخابات مجلس را بررسی کرده است.

مدتی است که گمانه‌هایی درباره لیست مشترک شخصیت‌ها برای انتخابات مجلس دوازدهم منتشر می‌شود مانند لیست مشترک روحانی و لاریجانی که پررنگ‌تر از سایر شایعات و پیش‌بینی‌هاست. کوچک‌ترین خبری از سوی رئیس جمهور و رئیس مجلس سابق از سوی مخالفان اعتدال، به عنوان سندی برای برنامه انتخاباتی مشترک آنها تفسیر می‌شود.

این روزنامه در ادامه نوشته است: اصولگرایان به‌خوبی می‌دانند اگر لیست مشترکی از سوی این دو شخصیت منتشر شود، رای بالایی را کسب می‌کند بنابراین در تلاش هستند تا به هر نحوی مانع اقدام مشترک لاریجانی و روحانی شوند. از سوی دیگر نباید فراموش کرد که شخصیت‌های میانه‌رو کشور ارتباط محکمی با یکدیگر دارند که محدود به ارائه یک لیست انتخاباتی مشترک نمی‌شود. اما آیا روحانی و لاریجانی عزم ورود شخصی به انتخابات دارند؟ این امر بعید به نظر می‌رسد.

پست بعدی

اخذ رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات

د آگوست 7 , 2023
رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات چیست؟ چرا شرکت‌های پیمانکاری رتبه‌بندی ‌می‌گردند؟ رتبه پیمانکاری تاسیسات و تجهیزات توسط سایت موسسه ثبتی رتبه چگونه انجام می‌شود؟ چه شرکت‌هایی می‌توانند این رتبه را دریافت کنند؟ مزایای داشتن این رتبه چیست؟ مدارک لازم برای این رتبه کدامند؟ سایت موسسه ثبتی رتبه چه خدماتی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000