بهترین مشاور کنکور تجربی کیست؟

میان افرادی که در فضای مجازی و موسسات فعالیت می‌کنند بهترین مشاور کنکور برای رشته تجربی چه کسی است؟ ما در این مقاله بصورت بی‌طرفانه به شما توضیح می‌دهیم که چگونه و با چه ابزاری بهترین مشاوره کنکور را انتخاب کنید. ابتدا مشخصات یک مشاور کنکور مناسب را توضیح داده و سپس موسسه مشاوره کنکور سارا همتی رتبه 1 کنکور را نقد و بررسی می‌کنیم.

مشخصات یک مشاور کنکور مناسب

  • رتبه برتر باشد.
  • با تجربه باشد.
  • فراز و نشیب را تجربه کرده باشد.
  • صمیمی ولی سخت‌گیر باشد.
  • دلسوز و مسئولیت‌پذیر باشد.
  • باحوصله باشد و تماس‌هایش طولانی و مفید باشد.
  • آزمون‌های دانش‌آموزانش را با دقت تحلیل کند.
  • تعداد شاگردان زیادی را نپذیرد.

چرا موسسه سارا همتی توانست بهترین موسسه مشاوره کنکور در کشور شود؟

این روزها گروه مشاوره راه بین با مدیریت سارا همتی بر سر زبان‌ها افتاده است اما سارا همتی واقعا کیست؟ آیا اون واقعا توانسته بالاترین تراز تاریخ کنکور را کسب کند؟

سارا همتی رتبه 1 کنکور سال 1394 است. بررسی تیم ما نشان می‌دهد که سارا همتی توانست در سال 94 بالاترین تراز تاریخ کنکور را کسب کند. این رکورد تاکنون توسط شخص دیگری شکسته نشده است. اما سوالی که برای دانش‌آموزان کشور پیش آمده این است که چرا گروه مشاوره کنکور سارا همتی توانسته بیشترین قبولی را در میان موسسات به خود اختصاص دهد؟

دلیل اول: مشاوران کنکور در موسسه راه‌بین که مدیریت آن با سارا همتی است همگی رتبه برترهایی هستند که سارا همتی در طول این چند سال تربیت کرده است. این مشاوران کنکور با نظارت مستقیم و با الگوی مدون ایشان، برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی مطالعاتی می‌کنند. یکی از دلایلی که دانش‌آموزان این موسسه عموماً رشد تراز را تجربه می‌کنند این است که برنامه هر دانش‌آموز فقط برای همان دانش‌آموز نوشته می‌شود. به عبارت بهتر آنها برنامه را برای هر دانش‌آموز شخصی‌سازی می‌کنند. بسیار دیده شده که برخی از مشاورنماها یک برنامه درسی را به دهها دانش‌آموز می‌دهند که این منجر به پسرفت دانش آموز می‌شود. اما در موسسه مشاوره کنکور سارا همتی از این خبرها نیست. اگر با این موسسه مشاوره داشته‌اید حتما می‌دانید که برنامه درسی بصورت حرفه‌ای برای هر دانش‌آموز شخصی‌سازی می‌شود بطوری‌که برنامۀ دانش‌آموزان هیچوقت شبیه به یکدیگر نیستند.

 

دلیل دوم: دانش‌آموزان این موسسه از بهترین منابع کشور برای مطالعه استفاده می‌کنند. تجربۀ چندین ساله سارا همتی باعث شده دانش‌آموزان این موسسه سعی و خطا نکرده و از همان ابتدا بهترین منابع کنکور را انتخاب کنند.

 

دلیل سوم: در این موسسه به هر مشاور تحصیلی 7 الی 8 دانش‌آموز داده می‌شود. به گفته سارا همتی با کم بودن تعداد دانش‌آموزانِ هر مشاور، کیفیت مشاوره افزایش یافته و وقت کافی به دانش‌آموزان اختصاص می‌یابد. این در حالی است که اکثر موسسات کشور برای کاهش هزینه‌های خود، انبوهی از دانش‌آموزان را به یک مشاور وصل می‌کنند. این یک فاجعه است.

نتیجه

در این مقاله که با درخواست کاربران ایجاد شد سعی کردیم بهترین موسسه مشاوره کنکور را معرفی کرده و به اختصار دلایل آن را ذکر کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد.

 

پست بعدی

بنزین ۸۰۰۰ تومانی واقعیت دارد؟

ش ژوئن 10 , 2023
از صبح امروز شایعاتی مبنی بر تصمیم دولت برای افزایش قیمت بنزین تا ۸۰۰۰ تومان و اجرای آن از تابستان ۱۴۰۲ به گوش می‌رسد؛ اما آیا این شایعات صحت دارد؟ «بنزین ۸۰۰۰ تومانی از ابتدای تابستان اجرا می‌شود.»؛ این شایعه‌ای است که از صبح امروز دست به دست می‌شود و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000