برنامه‌ریزی «هیات‌های مذهبی» برای «بی‌حجاب‌ها»

ایرنا نوشت : رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیات‌های مذهبی برای بانوان بی حجاب هم برنامه دارند. قرار نیست هیات‌ها یک کلونی بمانند.

ایرنا نوشت : رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیات‌های مذهبی برای بانوان بی حجاب هم برنامه دارند. قرار نیست هیات‌ها یک کلونی بمانند.

 

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از هیات‌های مذهبی به عنوان یک رسانه فراگیر یاد کرد که برای تمامی اقشار از باحجاب و بی‌حجاب تا زن و مرد برنامه دارد.

حجت الاسلام مجید باباخانی گفت: پرداختن به موضوع زنان و تفسیر صحیح از زن در هیات باعث می شود تا بسیاری از مسائل حل شود. هیات برای عموم مردم بی حجاب بد حجاب و برای هر کسی و هر فکری باید برنامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: قرار نیست هیات یک کلونی محدود بماند و به این معنا نیست که هیات هیچ هویتی ندارد و هر کسی با هر روشی بتواند خودش را تحمیل کند بلکه هیات برای او برنامه دارد و به نیازهای او از زن و مرد تا جوان و نوجوان فکر می کند.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: عمده رسالت هیات‌های مذهبی در موضوع های فرهنگی یک موضع ایجابی است .

هیات ها در عرصه و منطق حجاب و مباحث فکری و محتوایی می توانند به عنوان یک ظرفیت و یک رسانه فراگیر موثر باشند و تاکنون نیز برنامه های جدی داشته اند و ما برای موضوع حجاب، حتما برنامه های جدی را دنبال می کنیم.

پست بعدی

فروش شامپو ضد ریزش مو اکسنتیدو (تمدید شد)

ی آوریل 23 , 2023
طریق مصرف : ابتدا در هنگام استحمام قبل از اينكه موى سر خيس شود و بدون اينكه سر را ماساژ دهيد كف سر را با شامپو كاملا آغشته كرده سپس به مدت ٥ دقيقه در همان حالت مو را نگه داشته تا كاملاً شامپو جذب ريشه مو شود در ادامه موهاي […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000