اعزام بیست و سومین کادر پزشکی به عتبات عالیات

اعزام بیست و سومین کادر پزشکی به عتبات عالیات

معاون عتبات و عالیات مرکز پزشکی از اعزام بیست و سومین کادر پزشکی به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فضلی معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص اعزام کادر درمان به کشور عراق گفت: بیست و سومین کادر پزشکی امروز از سوی جمعیت هلال احمر به کشور عراق اعزام شد تا در روند درمان زائران مشارکت داشته باشند.

وی افزود: این تیم پزشکی شامل پزشک، پرستار، تکنسین دارویی و متخصصان فوریت‌های پزشکی است که متشکل از ۲۷ نفر بوده و در درمانگاه‌های هلال احمر در نجف و کربلا برای ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی مستقر خواهند شد.

فضلی ادامه داد: این درمانگاه‌ها به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند و بر همین اساس در ایام نوروز بواسطه عزیمت تعداد زیادی از زائران به عتبات عالیات، روزانه حدود ۵۵۰ نفر را ویزیت کردند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بیمه مسافرتی برای دریافت خدمات بهتر در بیمارستان‌های عراقی یکی از مواردی است که باید توسط زائران انجام شود تا در مقصد با مشکل خاصی مواجه نشوند.

کد خبر 5757469

پست بعدی

بلیت سینما ۱۰ هزار تومان یا ۱۰۰ هزار تومان؟ / وزیر چه می‌گوید؟

د آوریل 17 , 2023
قیمت بلیت یکی از مسائل روز سینما است، جواد نوروزبیگی معتقد است بلیت ۱۰۰ هزارتومانی سینما منطقی است چرا که باید به فکر صنعت سینما هم بود در سوی دیگر علی ملاقلی‌پور معتقد است که قیمت بلیت باید ۱۰ هزار تومان باشد تا همه اقشار جامعه بتوانند به سینما بروند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000