آتش سوزی در کارخانه پلاستیک جورجیا/دستور تخلیه منطقه صادر شد

آتش سوزی در کارخانه پلاستیک جورجیا/دستور تخلیه منطقه صادر شد

آتش سوزی در کارخانه مواد پلاستیکی در برونزویک ایالت جورجیا، مقامات را وادار کرد تا دستور تخلیه را برای مردم در نیم مایلی محل آتش سوزی صادر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از نیویورک تایمز، مقامات گفتند که سازمان آتش نشانی برونزویک و آتش نشانی گلین کانتی، حدود ساعت ۷ بامداد به کارخانه پلاستیک سازی «پینووا» رسیدند.

آتش نشانان چند ساعت درگیر آتش سوزی بودند اما نهایتاً حدود ساعت ۳ بعد از ظهر آن را مهار کردند. اما دوباره آتش شعله ور شد. این حادثه منجر به برخاستن دودهای بزرگی به آسمان شد.

در حالی که فرمان تخلیه اواخر شب لغو شد و آتش با فوم اطفای حریق خاموش شده است، اما مقامات به ساکنان توصیه‌کردند که وارد منطقه نشوند.

کد خبر 5757313

پست بعدی

رای پرونده هواپیمای اوکراینی صادر شد

د آوریل 17 , 2023
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور رای پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: رای این پرونده تا پایان فروردین اعلام خواهد شد. حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در حاشیه حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا و در جمع خبرنگاران در خصوص گزارشات پلیس راهور پیرامون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000