رژه هوایی ارتش در آسمان تهران با حضور بیش از ۴۰ جنگنده

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: رژه ۲۹ فروردین امسال با حضور بیش از ۴۰ فروند از انواع جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش متشکل از صاعقه، کوثر، F۵، F۴، F۱۴، F۷، میگ ۲۹ و سوخو برگزار می‌شود.

 امیر حمید واحدی با اشاره به رژه هوایی روز ارتش در تهران و اینکه رژه امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، اظهار داشت: رژه 29 فروردین امسال با حضور بیش از 40 فروند از انواع جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش متشکل از صاعقه، کوثر، F5، F4، F14، F7، میگ29 و سوخو، برگزار می‌شود.

وی افزود: این جنگنده‌ها از سراسر کشور و به صورت متمرکز بر فراز آسمان تهران و مرقد حضرت امام خمینی (ره) پرواز خواهند کرد.

واحدی تاکید کرد که ارتقای دانش تخصصی خلبانان به ویژه خلبانان جوان، ارزیابی سطح آمادگی یگان‌های عملیاتی هوایی و تضمین حفظ و حراست از مرزهای هوایی کشور، از دیگر اهداف از پیش تعیین شده این رژه هوایی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با بیان اینکه این رژه اعلام آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهدید در هر سطحی است، تصریح کرد: این رژه هوایی، نوعی قدرت نمایی و حاصل آموزش‌های با کیفیت و طرح‌ریزی‌های عملیاتی بسیار قوی است که برای کشورهای دوست و همسایه حامل پیام صلح و اطمینان خاطر برای علاقمندان و دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: تسنیم

پست بعدی

مرحوم یوسفیان، «نماینده» شایسته مردم ایران 

ی آوریل 16 , 2023
میثم سعیدی در روزنامه شرق نوشت: یوسفیان، انسانی با هوش بود؛ علاوه بر هوش عقلی بالا، از هوش هیجانی قابل توجهی نیز برخوردار بود اما فصل ممیز ه رضا با بسیاری دیگر، برخورداری از هوش شرافت (Decency Quotient (DQ)) بود که عنصر کمیاب در سپهر کنش گری روزگار ماست. هوش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000