خطیب جمعه یزد: بی‌حجاب‌ها فرزندان ما هستند، نباید از جامعه «طرد» شوند / آنان نمی‌دانند در «زمین دشمن» بازی می‌کنند

مهر نوشت:حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه افراد بی‌حجاب فرزندان ما هستند و نباید از جامعه طرد شوند، گفت: باید با آن‌ها با زبان نرم و دلسوزانه سخن بگوییم و آن‌ها را نسبت به نقشه دشمن آگاه کنیم.

مهر نوشت:حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه افراد بی‌حجاب فرزندان ما هستند و نباید از جامعه طرد شوند، گفت: باید با آن‌ها با زبان نرم و دلسوزانه سخن بگوییم و آن‌ها را نسبت به نقشه دشمن آگاه کنیم.

حجت الاسلام سیدناصر محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اهمیت حجاب و شرح برخی آیات قرآن در مورد حجاب، اظهار داشت: مردان باید نسبت به نوامیس خود غیرت داشته باشند و مراقبت کنند تا بی حیایی و بی حجابی در جامعه ترویج نشود.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب افزود: حجاب مسئله شرعی و اجتماعی است، اما به تازگی جنبه سیاسی نیز پیدا کرده که این دام دشمن است و مبادا که در دام دشمن بیفتیم، زیرا در رسانه‌های خود با اهداف دیگر، در صدد ترویج و تبلیغ بی حجابی است.

محمدی بیان کرد: دشمن با فراخوان‌های خود زنان بی حجاب را به خیابان‌ها می‌کشاند تا هر بی حجاب را یک فرد مخالف نظام معرفی کند تا از این طریق، پرچم مخالفت با نظام اسلامی را علم کنند.

امام جمعه موقت یزد تاکید کرد: بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است، اما در عین حال نباید افراد بی حجاب را از خود برانیم، زیرا افراد بی حجاب هم مسلمان هستند و برخی از آن‌ها اهل نماز و روزه هستند.

وی عنوان کرد: انسان با هر گناهی بی‌دین نمی‌شود بنابراین باید در برابر بی حجاب‌ها امر به معروف با زبان نرم و دلسوزی داشته باشیم و آن‌ها را نصیحت کنیم نه اینکه با آن‌ها رفتار بدی داشته باشیم، زیرا دشمن می‌خواهد این افراد را از پیکره جامعه ما جدا کند.

محمدی تصریح کرد: هم سکوت در برابر بی حجابی غلط است هم طرد این افراد نادرست است و باید شیوه‌ای مناسب در برخورد با افراد بی حجاب در پیش بگیریم، زیرا نمی‌توانیم بگوییم آن‌ها از ما نیستند و چه بسا که ما کارهایی انجام دهیم که گناه آن کمتر از بی حجابی نباشد.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکه بسیاری از افراد بی حجاب نمی‌دانند که دارند در زمین دشمن بازی می‌کنند، افزود: اگر بسیاری از بی حجاب‌ها بدانند که پشت ماجرای بی حجابی چیست، در این زمین بازی نمی‌کنند. رفتار درست در برابر بی حجابی، امر به معروف و نهی از منکر، اما با شیوه درست و با زبان نرم و دلسوزی و تشویق و ترغیب آنهاست و بدانیم که این‌ها فرزندان همین جامعه هستنند و بی شک آن‌ها از فرزند نوح بدتر نیستند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم و رشد تولید» اظهار داشت: مسئولان باید برای این مهم برنامه داشته باشند و از هم اکنون اقدامات خود را آغاز کنند.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: دولتی‌ها تلاش کنند حداقل آنچه که دست خودشان است را گران نکنند، زیرا گران کردن قیمت‌ها، ضد مهار تورم است و مراقبت کنند تا آنجا که ممکن است قیمت‌ها را بالا نبرند. وی افزود: شرکت‌های خصوصی نیز در کنترل قیمت‌ها کمک کنند تا با کمک دولت و بخش خصوصی بتوانیم گرانی را مهار کنیم.

محمدی با تاکید بر لزوم دلار زدایی از اقتصاد کشورها بیان کرد: بسیاری از کشورها به این سمت رفته اند و دیگر در مراودات اقتصادی خود از دلار استفاده نمی‌کنند و ما نیز باید به این سمت برویم.

وی تصریح کرد: چه معنا دارد که شرکتی مواد اولیه خود را در داخل کشور تهیه می‌کند و تولید خود را با نرخ دلار آزاد با مردم حساب می‌کند که این یک فاجعه در اقتصاد است.

پست بعدی

هویدا، نگریخت، ماند و «اعدام» شد/ چه کسی «فریدون» را کشت؟ + عکس‌ها

ش آوریل 8 , 2023
صفحه اینستاگرامی «تاریخ‌اندیشی» نوشت: وی تنها مقام بلندپایه رژیم محمدرضا پهلوی بود که به‌رغم داشتن امکان فرار، از ایران نگریخت. سپس به دادگاه انقلاب تحویل داده شد و به روایتی با حکم صادق خلخالی قاضی دادگاه اعدام شد و با روایتی دیگر او قبل از اتمام دادگاه در وقت تنفس روز ۱۸ فروردین ۵۸ به قتل رسید.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000