روایتی از ماشین‌خوابی به علت شرایط بد اقتصادی

روایتی از ماشین‌خوابی به علت شرایط بد اقتصادی

ایران‌تئاتر نوشت: شهرام گیل‌آبادی با اعلام این که نمایش اینتراکتیو «۶۵۷» را در یکی از تماشاخانه‌های تهران روی صحنه خواهد آورد، اعلام کرد این نمایش درباره موضوعات عاطفی، اجتماعی و عاشقانه‌ای است که برای یک ماشین‌خواب پیش می‌آید.

شهرام گیل‌آبادی، نویسنده و کارگردان تئاتر از جدیدترین فعالیت خود در زمینه تولید و اجرای نمایش در یکی از تماشاخانه‌های تهران خبر داد.

گیل‌آبادی درباره اجرای نمایش جدیدش گفت: «قصد دارم با گروه هنری «ب»، نمایشی اجتماعی به سبک اینتراکتیو به نام «۶۵۷» را در یکی از تماشاخانه‌های تهران، در خرداد ۱۴۰۲ روی صحنه ببرم.»

این کارگردان تئاتر ادامه داد: «این نمایش درباره موضوعات عاطفی، اجتماعی و عاشقانه‌ای است که برای یک ماشین‌خواب پیش می‌آید.»

او افزود: «ماشین‌خوابی یک پدیده جدید اجتماعی است که به علت شرایط بد اقتصادی، الان در کشور در حال دیده شدن است. ماشین‌خوابی مانند گورخوابی، جوب‌خوابی و پل‌خوابی است که از دید هنرمندان نادیده نمی‌ماند.»

گیل‌آبادی درباره اجرای نمایش‌های اجتماعی گفت: «کارهای اخیر من اجتماعی بودند و مردم از آن‌ها استقبال خوبی کردند. این نشان دهنده این است که مردم به قدرت تئاتر آگاه هستند و اگر اثری باشد که به اجتماع و فضای اجتماعی توجه بکند، حتما از آن حمایت می‌کنند و در مجموع تئاتر محلی برای گفت‌وگو و بحث و راه‌کار می‌شود.»

این هنرمند تئاتر و سینما از دلیل انتخاب این موضوع اجتماعی برای نمایش تازه‌اش گفت: «سه سالی است که گروه ما روی این‌گونه موضوعات اجتماعی پژوهش و بررسی انجام داده است که سرانجام به این اجراها رسیده است.»

این نویسنده و کارگردان پیش از این، نمایش «عاشقانه‌ها» و نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» را که آثاری اجتماعی است، در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برده است.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

تلویزیون یک هفته «نون خ» ندارد

ج آوریل 7 , 2023
سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی یک هفته پخش نخواهد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سریال «نون خ» از سه‌شنبه ـ اول فروردین ماه ـ آغاز شده و تا به حال ۱۴ قسمت از آن روی آنتن رفته است. «نون خ» که پنجشنبه و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000