«نون خ» ادامه دارد؟

«نون خ» ادامه دارد؟

ایسنا نوشت: سیروس سپهری، بازیگر نقش «ادریس» در «نون خ ۴» در واکنش به این جمله که آیا فکر می‌کند «نون خ» ادامه پیدا کند؟ می‌گوید اگر قرار است «نون خ» ادامه پیدا کند باید همین الان اعلام کنند که به عنوان مثال اردیبهشت‌ماه «نون خ» جدید را کلید بزنیم اما متاسفانه اینطور نیست. مسئولان تلویزیون می‌گویند «باشد» اما همان باشد را در دقیقه ۹۰ انجام می‌دهند.

سیروس سپهری، بازیگر نقش «ادریس» در «نون خ ۴» شخصیتش در این سریال را پدری مهربان و مسوولیت پذیر می داند و می گوید: ادریس در عین حالی که از خود گذشته است اما به شدت ترسو و محتاط است.

سپهری در واکنش به این جمله که آیا فکر می کند «نون خ» ادامه پیدا کند؟ بیان می کند: بستگی به شرایط دارد وگرنه اکیپ ما آماده، نویسنده دست به قلم و آقا سعید آقاخانی هم پا به رکاب هستند. بستگی به شرایط تلویزیون دارد که چه اتفاقاتی پیش بیاید. یک بار یادم هست مدیران تلویزیون سر صحنه «نون خ» حاضر شدند و آقای آقاخانی در جمع مدیران گفتند من دوست دارم یک بار هم که شده در فصل بهار کار کنم تا زیبایی های طبیعت بهار نشان داده شود چون کار ما همیشه به پاییز و زمستان می‌افتد و به نظرم دلیلش هم این است که تصمیم گیری در مسوولان وجود ندارد. مسوولان تلویزیون می گویند «باشد» اما همان باشد را در دقیقه ۹۰ انجام می دهند.

بازیگر «نون خ» در ادامه همین بحث یادآور می شود: به عنوان مثال در سریال های خارجی بازیگران می دانند که مثلاً تا ۱۱ سال نباید قول کار به جایی بدهند اما در کشور ما اینطور نیست. آقای حمیدرضا آذرنگ در فصل سوم «نون خ» حضور نداشت و دلیلش هم این بود که نمی‌دانست «نون خ» ادامه پیدا می کند، از طرفی هم کار خوب به ایشان پیشنهاد شده بود و نمی دانست آیا قبول کند یا خیر. به نظرم تامین آینده برای بازیگران، عوامل و حتی راننده سرویس خیلی مهم است که بداند در چه زمانی چه کاره است. اگر قرار است «نون خ» ادامه پیدا کند باید همین الان اعلام کنند که به عنوان مثال اردیبهشت ماه «نون خ» جدید را کلید بزنیم اما متاسفانه اینطور نیست.

«نون خ» ادامه دارد؟

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

اختصاص سهام عدالت به جاماندگان چه شد؟

ج آوریل 7 , 2023
ایسنا نوشت:در روزهای پایانی سال گذشته و همچنین روزهای ابتدایی سال جاری اخبار ضدونقیضی درمورد تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر شد و که ابهامات این ماجرا را بیشتر کرد. با آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و قیمت قابل توجه این سهام متاثر از وضعیت بازار سرمایه در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000