برنامه ارشاد برای افزایش تماشاگران سینما چیست؟

برنامه ارشاد برای افزایش تماشاگران سینما چیست؟

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت با فیلم‌هایی که در نوبت نمایش قرار گرفته‌اند و برنامه‌ریزی‌هایی که شده است روند افزایشی مخاطبان سینما ادامه خواهد داشت.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه وزارت ارشاد برای اکران فیلم‌ها و برگزاری کنسرت‌های موسیقی، اظهار کرد: ما در نوروز امسال شاهد افزایش قابل‌ملاحظه‌ای به ویژه در هفته دوم تعطیلات بودیم. فکر می‌کنم با فیلم‌هایی که در نوبت نمایش قرار گرفته‌اند و برنامه‌ریزی‌هایی که کرده‌ایم این روند افزایشی را ادامه خواهیم داد.
وی درباره تبادلات فرهنگی میان ایران و نیجر نیز اظهار کرد: یکی از کارهای خوبی که امسال در نمایشگاه قرآن صورت گرفت در بخش بین‌الملل بود که دو وزیر مرتبط از قاره آفریقا (موریتانی و نیجر) را به عنوان مهمان داشتیم. من در سفر دو سه ماه پیش به موریتانی با این وزرا گفت‌وگو و به ایران دعوتشان کرده بودم.
وزیر فرهنگ و ارشاد یادآور شد: تفاهم‌نامه جامعی از همکاری‌های فرهنگی و هنری را فراهم می‌کنیم و شاید در یکی دو روز آینده آن را امضاء کنیم.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

کیومرث پوراحمد درگذشت / وداع با خالق قصه‌های مجید...

چ آوریل 5 , 2023
کیومرث پوراحمد در ۷۴ سالگی درگذشت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیومرث پوراحمد، کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون صبح امروز ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ درگذشت‌. این خبر تلخ و دردناک توسط مهرانه ربی، همسر این هنرمند در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر تایید شده است. سیدعلی قائم‌مقامی، تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000