شما نظر دهید/ کیومرث پوراحمد

شما نظر دهید/ کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سرشناس سینمای ایران، صبح امروز ۱۶ فروردین‌ماه در ۷۴ سالگی درگذشت‌.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیومرث پوراحمد، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سرشناس سینمای ایران، صبح امروز ۱۶ فروردین‌ماه درگذشت‌. همسر این هنرمند خبر درگذشت او را در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر تایید کرد.

پوراحمد، متولد سال ۱۳۲۸ در نجف‌آباد استان اصفهان بود.

«تیغ و ترمه»، «کفشهایم کو؟»، «۵۰ قدم آخر»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «شب یلدا»، «بخاطر هانیه» و «بی‌بی چلچله» از فیلم‌های سینمایی این کارگردان هستند. او در تلویزیون هم سریال‌های ماندگار «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را ساخته بود و سال گذشته فیلم «پرونده باز است» را ساخت که در جشنواره فیلم فجر شرکت داشت. علی قائم‌مقامی، تهیه‌کننده آخرین فیلم این کارگردان با حضور در منزل وی خبر درگذشت کیومرث پوراحمد را تایید کرد و به ایسنا گفت: «این کارگردان در رشت به دلیل ایست قلبی از دنیا رفته است.»

شما چه خاطراتی از آثار سینمایی و تلویزیونی کیومرث پوراحمد در ذهن دارید و درگذشتش را با تماشای دوباره کدام یک از آثارش به سوگ خواهید نشست؟ نظرات خود را در قالب کامنت برایمان بنویسید.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

علت درگذشت کیومرث پوراحمد به روایت دوستانش در مجله «فیلم»/ عکس

چ آوریل 5 , 2023
کانال تلگرامی ماهنامه سینمایی «فیلم امروز» مرگ کیومرث پوراحمد را خودخواسته دانسته‌ است. اگر احیانا به فکر این کار هستید اورژانس اجتماعی با تلفن ۱۲۳ بیست‌وچهارساعته برای ارئه مشورت و کمک آماده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیومرث پوراحمد (متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۸ در نجف‌آباد) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر، تهیه‌کننده و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000