معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:دستگاه‌های اجرایی وظایف خود در مورد رعایت حجاب را انجام می‌دهند

ایلنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص نظر دولت در خصوص اجرایی شدن موضوع حجاب در کشور گفت: دولت دارد اقداماتی انجام می‌دهد و فعالیت‌های ایجابی دارد و هر دستگاهی دارد وظایف خود را انجام می‌دهد دیروز هم رهبری تاکید کردند که موضوع حجاب باید رعایت شود.

ایلنا نوشت: در خصوص نظر دولت در خصوص اجرایی شدن موضوع حجاب در کشور گفت: دولت دارد اقداماتی انجام می‌دهد و فعالیت‌های ایجابی دارد و هر دستگاهی دارد وظایف خود را انجام می‌دهد دیروز هم رهبری تاکید کردند که موضوع حجاب باید رعایت شود.

سید محمد حسینی درباره اظهارات مطرح شده در مجلس در خصوص ضرورت ارائه لایحه از سوی دولت برای رعابت حجاب عنوان کرد: این که شما می‌فرمایید بیشتر گزارش کمیسیون مربوطه بود که در آن از قوه قضائیه مطالبی را خواستند و بعد هم اعلام کردند اگر این کار صورت نگیرد، خودشان طرحی دارند که آن را به جریان می‌گذارند.

وی درباره نظر دولت در این خصوص گفت: دولت دارد اقداماتی انجام می‌دهد و فعالیت‌های ایجابی دارد و هر دستگاهی دارد اقدامات و وظایف خود را انجام می‌دهد دیروز هم رهبری تاکید کردند که موضوع حجاب باید رعایت شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بعد از ظهر هم نشستی با مجلس داریم که اگر جلسه با هیات رئیسه مجلس را به حساب بیاوریم این پنجمین نشست دولت و مجلس است. روسای دو قوه در آغاز سال دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را برای تحقق شعار سال مطرح می‌کنند که چه کارهایی باید انجام شود و چه انتظاراتی از یکدیگر دارند تا تعامل سازنده ایجاد شود و انسجام بیشتری در کشور باشد. در حاشیه هم نمایندگان با وزرا و رئیس‌جمهور مواردی که وجود دارد را مطرح می‌کنند.

پست بعدی

۷۰ درصد برنج های وارداتی می روند شمال!

چ آوریل 5 , 2023
مهر نوشت:رییس اتحادیه برنج فروش های بابل گفت: ۷۰ درصد برنج‌های وارداتی در استان‌های شمالی و تولیدکننده توزیع می‌شود و با سوءاستفاده سوداگران منجر به تخریب کیفیت برنج ایرانی شده است. بازار برنج به ویژه بازار محصولات داخلی راکد است. بنا به گفته فعالان این بازار، تقاضا افت زیادی داشته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000