این موسسه اعتباری 60درصد از وامهایی را که پرداخت کرده، به خودش بوده است!

این موسسه اعتباری 60درصد از وامهایی را که پرداخت کرده، به خودش بوده است!

روزنامه فرهیختگان با بررسی اطلاعات مالی یک موسسه اعتباری نوشت:بررسی اطلاعات مالی و همچنین گزارش‌های بانک مرکزی از تسهیلات کلان پرداختی این موسسه حاوی نکات مهمی است.

برای مثال از موارد قابل توجه درخصوص تسهیلات اعطایی این موسسه اعتباری آن است که درحالی‌که کل مبلغ تسهیلات اعطایی این بانک تا 6 ماهه 1401 حدود 38 هزار میلیارد تومان بوده اما تسهیلات اعطایی این موسسه اعتباری به اشخاص مرتبط با خود براساس اطلاعات منتشره بانک مرکزی از تسهیلات اشخاص مرتبط بانک‌ها و موسسات اعتباری منتهی به آذرماه سال گذشته، به بیش از 22 هزار و 600 میلیارد تومان می‌رسد. به عبارت دیگر بیش از 60 درصد تسهیلات اعطایی این موسسه اعتباری به اشخاص مرتبط با خود بوده است.
به عبارت دیگر این موسسه اعتباری در عرصه بنگاه‌داری و تبدیل یک صندوق اعتباری به یک صندوق متعلق به تعدادی شرکت مرتبط و خاص شده است.

پست بعدی

فراتر از لامبورگینی، گاو خشمگین یک و نیم میلیون دلاری/ عکس

چ آوریل 5 , 2023
پس از معرفی روئلتو و تیتر یک شدن این خودرو در تمام رسانه‌ها، نوویتک از جدیدترین پروژه خود که روی لامبورگینی اونتادور رودستر نسخه التیمت انجام شده، رونمایی کرد. امیرمسعود عابدینی: نوویتک با اعمال تغییراتی در ظاهر و بخش‌های فنی اونتادور، این خودرو را با قدرت بیشتری ارائه می‌دهد.ادوات فیبرکربنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000