آغاز عضوگیری باشگاه موزه سینما

آغاز عضوگیری باشگاه موزه سینما

باشگاه مخاطبان موزه سینما با هدف ارائه خدمات ویژه و تکریم علاقه‌مندان سینما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی موزه سینما، علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه مخاطبان این مجموعه فرهنگی، تاریخی و سینمایی می‌توانند به آدرس clubmuseum.ir مراجعه کنند و اطلاعات و مدارک خود را جهت عضویت، بارگذاری و تکمیل کنند. عضویت در این باشگاه محدودیتی ندارد و همه افراد می‌توانند تقاضای عضویت دهند.

موزه سینمای ایران پس از تایید عضویت برای اعضاء کارت ویژه باشگاه مخاطبان موزه سینما را صادر خواهد کرد و اعضا می‌توانند از خدمات ویژه موزه سینمای ایران همچون تماشای فیلم‌های روز سینما، بازدید از تالارها و غرفه‌های فرهنگی ، کافه رستوران‌ها (با تخفیف ویژه) و همچنین تخفیفات ویژه انتشارات‌های فرهنگی، پلتفرم‌های برخط و… نیزاستفاده کنند.

اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما همچنین می‌توانند در رویدادهای خاص، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مختلف این مجموعه فرهنگی- تاریخی حضور داشته باشند.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

رهن‌های ۴۰۰ میلیون تومانی در مناطق معمولی تهران/ از جمالزاده تا مشیریه

س آوریل 4 , 2023
مهر نوشت:بررسی ها نشان می دهد با ۴۰۰ میلیون تومان می توان یک واحد آپارتمان در منطقه جمالزاده تهران رهن کرد. برای اجاره یک واحد آپارتمان در محله‌های تهران با میانگین عمر ۱۵ سال ساخت باید حداقل ۸۰ میلیون و ماهیانه ۳ میلیون پول پیش داشته باشید. با توجه به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000