قاتل خاموش جان ۲ شهروند هشترودی را گرفت

قاتل خاموش جان ۲ شهروند هشترودی را گرفت

هشترود- دو شهروند در هشترود بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن جان باختند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز یک شنبه دو شهروند در روستای یانیق از توابع هشترود بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن بخاری جان باختند.

در این حادثه فوت مرد ۳۵ ساله و زن ۲۵ ساله در محل تأیید و زن ۵۵ ساله تحت اقدامات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان هشترود انتقال یافت.

گاز منوکسید کربن گازی است سمی که از احتراق ناقص کربن به وجود می‌آید که رنگ و بوی خاصی ندارد و به همین دلیل آن‌را قاتل خاموش می‌نامند. وقتی این گاز وارد سیستم تنفسی شخصی شود بلافاصله با گلبول‌های قرمز شخص وارد واکنش شده و باعث می‌شود تا اکسیژن کمتری به اعضای بدن برسد که اولین عوارض این مساله در ابتدا سوزش چشم‌ها و پس از سپری شدن زمانی بین یک الی دو ساعت بسته به غلظت گاز کربن منوکسید موجود در مکان فرد احساس خواب آلودگی و احساس خستگی مفرط می‌کند.

در این حالت اعضای بدن گِزگِز کرده و اگر بدن شخص حساس باشد دچار خونریزی بینی می‌شود. اگر شخص سعی کند سرپا بایستد دچار سرگیجه به همراه حالت تهوع شده و چشم‌ها در این حالت اغلب سیاهی می‌رود. در ادامه ممکن است شخص دچار بیهوشی شود.

کد خبر 5745114

پست بعدی

بدنبال تاکید رییسی بر برخورد با مقصران ؛ احتمال برکناری وزیر آموزش و پرورش قوّت گرفت

ی آوریل 2 , 2023
تسنیم نوشت: اخبار رسیده از برخی منابع حاکیست که احتمال کنارگذاشتن آقای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش قوّت گرفته است. اخباررسیده از برخی منابع حاکیست که احتمال کنارگذاشتن آقای یوسف نوری از وزارت آموزش و پرورش قوّت گرفته است. دولت رئیسی پس از ۱۱ سال و در حالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000