انصارالله امارات و عربستان را تهدید کرد؛ با حملاتی گسترده غافلگیرتان می‌کنیم

جنبش انصارالله یمن تهدید به حملات گسترده علیه عربستان و امارات کرد که این حملات بر تمام منطقه تاثیر خواهد گذاشت.

انصارالله امارات و عربستان را تهدید کرد؛ با حملاتی گسترده غافلگیرتان می‌کنیم کد خبر: 604906 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۳ ۰۸:۳۸:۱۶ اعتمادآنلاین |

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنرانی در مراسم اختتامیه یک دوره نظامی در صنعاء اعلام کرد: باید دوره عفو عمومی که انصارالله اعلام کرده، غنیمت شمرده شود، چراکه اگر ائتلاف متجاوز هرگونه حماقتی مرتکب شود، اقدامات غافلگیرانه و حملات گسترده‌ای چه در عربستان یا در امارات وجود خواهد داشت و بر تمام منطقه تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، وی افزود: نصیحت ما به کسانی که همچنان در صف متجاوزان هستند، این است که راه همچنان باز است و آنها باید به روستاها و خانواده‌هایشان بازگردند پیش از آنکه راه بازگشت بسته شود و آنها باید از هشت سال پند بگیرند.

یحیی سریع تصریح کرد: یمنی‌ها سوخت این جنگ شدند. حمله‌ای که مانع امارات شد، حمله صافر بود ( کشته شدن ۵۲ نظامی اماراتی از بین ۹۹ کشته شده این حمله در مأرب در چهارم سپتامبر ۲۰۱۵) و از آن زمان دیگر حضور میدانی ندارد.

وی افزود: وضعیت درمورد عربستان نیز همینگونه است که حتی مرزهای خود را رها کرد و یمنی‌ها را جایگزین نیروهای خود در مرزها کرد و آنها را به عنوان خط اول دفاعی و پس از آنها سودانی‌ها را قرار دارد تا سربازان عربستانی در جایگاه سوم دفاعی قرار بگیرند.

پست بعدی

شرح دعای روز یازدهم مهمانی خدا/ عمل صالح، از درخت «حبّ» می روید

ی آوریل 2 , 2023
حجت الاسلام جواد محدثی در کتاب «سینای نیاز؛ شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان» به توضیح و تفسیر این ادعیه مخصوص ماه مهمانی خداوند متعال پرداخته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،فرازهای این دعا عبارت است از:۱- عشق به «احسان» و نفرت از«عصیان»۲- فسق و حریم گناه ۳-ربط خشم خدا با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000