روحیه جهادی و عاشورایی شهدا باید به عنوان سبک مدیریتی، برای همه مدیران و خادمان مردم سر لوحه باشد

روحیه جهادی و عاشورایی شهدا باید به عنوان سبک مدیریتی، برای همه مدیران و خادمان مردم سر لوحه باشد

در آستانۀ ۱۲ فروردین‌ماه "روز جمهوری اسلامی" غلامپور مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید با خانوادۀ شهید والامقام حسن محمدزاده دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص تکریم و تجلیل خانوادۀ شهدا، در آستانۀ ۱۲ فروردین‌ماه “روز جمهوری اسلامی” مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی مروارید با حضور در منزل شهید حسن محمدزاده ضمن دیدار با پدر و مادر این شهید گرانقدر برای آنها آرزوی صحت و سلامتی کردند. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی پتروشیمی مروارید؛ در این دیدار آقای اسدالله غلامپور با بیان این‌که حضور در منزل شهدا و دیدار با خانوادۀ شهید باعث صفای روح و جان می‌شود عنوان داشتند که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: “خانواده‌های شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت داده‌اند” پس وظیفۀ ماست که همواره به یاد شهدا و خانودۀ صبور آنها باشیم. در ادامۀ این دیدار پدر و مادر شهید حسن محمدزاده از دوران زندگی پربرکت این شهید سعید خاطراتی را بیان داشتد و مدیر عامل پتروشیمی مروارید با اهدای قاب عکس سردار اسلام و انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی به خانوادۀ معظم شهید محمدزاده، برای پدر و مادر این شهید آرزوی سلامتی و توفیق نمودند. پایان‌بخش این دیدار نیز حضور در گلزار شهدای شهر خورموج و در جوار آرمگاه شهید محمدزاده و قرائت فاتحه بود.

پست بعدی

تمدید مأموریت گروه ضربتی ناو هواپیمابر «جورج بوش» درپی درگیری‌ها در سوریه

ش آوریل 1 , 2023
در پی درگیری نیروهای آمریکایی با گروه‌های مقاومت در سوریه، مقام‌های ایالات متحده از تصمیم برای تمدید مأموریت گروه ضربتی ناو هواپیمابر «جورج اچ دبلیو بوش» مستقر در دریای مدیترانه خبر دادند. کد خبر: 604741 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۰۸:۱۷:۴۴ اعتمادآنلاین | در پی درگیری نیروهای آمریکایی با گروه‌های مقاومت در سوریه، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000