افزایش چند برابری مصرف مهمات جنگی روسیه در جنگ اوکراین

دیمیتری مدودف، رئیس‌جمهوری پیشین روسیه گفت که مصرف مهمات در چارچوب جنگ اوکراین چندین برابر افزایش یافته و وظیفه صنعت روسیه تامین نیازهای ارتش روسیه بدون نقص و قصور است.

افزایش چند برابری مصرف مهمات جنگی روسیه در جنگ اوکراین کد خبر: 604488 | ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ۱۰:۰۶:۱۵ اعتمادآنلاین |

دیمیتری مدودف که سابقا نخست‌وزیر روسیه هم بوده و اکنون معاون شورای امنیت ملی روسیه است، چهارشنبه در جریان بازدید از کارخانه باروت کازان تاکید کرد: «با ادامه عملیات ویژه نظامی، مصرف مهمات چندین برابر شده است. وظیفه صنعت تسلیحات‌سازی، تامین نیازهای نیروهای مسلح روسیه به طور کامل و بدون قصور است.»

به گزارش ایسنا، او گفت: نه تنها باید تولید این محصولات را افزایش داد، بلکه البته باید به دنبال ارتقای کارایی مهمات و استفاده از دانش پیشرفته و ایده‌های جدید بود.

مدودف گفت: «به طور کلی، تحول در صنعت دفاعی-صنعتی در حال انجام است. مجتمع‌های جدید معرفی شده و تولید گسترش می‌یابد.»

براساس ویدیویی که در کانال تلگرامی مدودف بارگذاری شده است، او در جریان سفرش به تاتارستان، خط تولید محصولات پیشنهادی کارخانه باروت کازان را بررسی کرد و با فرمانداران مناطق تشکیل‌دهنده منطقه فدرال ولگا دیدار کرد تا از جمله درباره سربازگیری صحبت کند.

پست بعدی

شرح دعای روز هشتم مهمانی خدا/ پیامبر اکرم دوست خوب را چنین تشبیه کرد

پ مارس 30 , 2023
حجت الاسلام جواد محدثی در کتاب «سینای نیاز؛ شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان» به توضیح و تفسیر این ادعیه مخصوص ماه مهمانی خداوند متعال پرداخته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرازهای این دعا عبارت است از: ۱- یتیم نوازی ۲- اطعام ۳- سلام آشکار ۴- همنشینی نیکان أَللّـهُمَّ ارْزُقْنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000