انفجار پیک‌نیک در مشهد ۶ نفر را مصدوم کرد

انفجار پیک‌نیک در مشهد ۶ نفر را مصدوم کرد

مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در یک مهمانپذیر در مشهد ۶ نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نگهبان اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد انفجار گاز پیک نیک، بلافاصله مأموران کلانتری امام رضا (ع) و نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد پیک نیک گاز در یکی از اتاق‌های طبقه دوم این مهمان پذیر به علت نشتی منفجر شده است.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۶ نفر که احتمالاً اعضای یک خانواده بوده اند، مجروح و اتاق محل حادثه نیز تخریب شده است.

نگهبان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی، افزود: نباید از پیک نیک برای پخت و پز در فضای بسته استفاده شود و افراد در صورت استفاده نیز باید از سالم بودن سیلندر آن مطمئن شوند.

کد خبر 5742736

پست بعدی

به خاطر «برادران لیلا» در دادسرا پرونده دارم و با کفالت آزادم/ سینما مثل بازی مار و پله شده/ سینمای انحصاری تنوع را از فیلم‌ها گرفته است

چ مارس 29 , 2023
حتماً این روزها اسم تهیه‌کننده فیلمی از سینمای ایران را زیاد شنیده‌اید، اگرنه اسم فیلمی که تهیه‌کرده «برادران لیلا» را حتماً بارها خوانده یا دیده‌اید، فیلمی که سال گذشته از زمان حضورش در جشنواره سینمای کن و توقیفش توسط معاونت سینمایی تا پیش از نوروز امسال که به‌صورت غیرقانونی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000