فیلمی با بازی مجید صالحی در نوبت اکران عید فطر

فیلمی با بازی مجید صالحی در نوبت اکران عید فطر

ایرنا نوشت: ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۰» گفت: نسخه جشنواره فجر این فیلم، در بازبینی تغییر فاحشی نخواهد داشت و همین نسخه برای اکران در عید فطر آماده می‌شود.

ابراهیم اصغری، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۰» اظهار داشت: احتمالا در صورت مناسب بودن شرایط بتوانیم در عید فطر «شماره ۱۰» را اکران کنیم. باید ببینیم چه فیلم‌های دیگری هم قرار است همزمان اکران شوند و بر اساس آن زمان اکران قطعی‌تر خواهد شد.

وی درباره برآورد میزان فروش گفت: در شرایط الان مقداری پیش‌بینی فروش سخت است چون الان صرفا نمی‌شود بر مبنای فیلم میزان فروش را برآورد کرد.

اصغری گفت: شرایط فروش فیلم‌ها نابسامان است. حداقل در این سه سال و خصوصا چند ماه این گونه بوده و هر فیلمی امکان دارد با مشکل روبه رو شود. امیدوارم شرایط نسبتا خوبی برای فروش داشته باشیم.

«شماره ۱۰» به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد محصول سال ۱۴۰۱ است. این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و نیز هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور داشت و در جشنواره فجر با ۱۰ نامزدی توانست در چهار رشته بهترین نقش اول مرد(مجید صالحی)، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه جایزه سیمرغ بلورین را از آن خود کند.

مجید صالحی، سیامک صفری، بهرنگ علوی، حسام منظور، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و امیر امیری از جمله بازیگران فیلم سینمایی «شماره ۱۰» هستند.
ساخت این فیلم سینمایی ۱۵ میلیارد تومان هزینه داشته است.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

چرا «دولت رئیسی» به مردم درباره حمله به زنان با گاز فلفل گزارش نداد؟

د مارس 27 , 2023
انتشار تصاویر تلخ و ویدئوهایی از منع ورود زنان به ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد که با گاز اشک‌آور همراه بود، انتقادات زیادی را به‌همراه داشت. بسیاری از نمایندگان مجلس و اعضای هیات دولت با ابراز تاسف از این رویداد، قول پی‌گیری مسئولانه این اتفاق تلخ را دادند. کد خبر: 604149 | […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000