ژاله صامتی مهمان «طنازِ» کمال تبریزی شد

ژاله صامتی مهمان «طنازِ» کمال تبریزی شد

ژاله صامتی در چهارمین قسمت از رئالیتی تاک‌شوی «طناز» مهمان کمال تبریزی کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی رئالیتی تاک‌شوی «طناز»، ژاله صامتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در ویژه‌برنامه نوروزی «طناز» از دنیای بازیگری، مناسبات اجتماعی و ویژگی‌های شخصی و حرفه‌ای خود گفته است.

این هنرمند که مهمان چهارمین قسمت از رئالیتی تاک‌شوی «طناز» به میزبانی و اجرای کمال تبریزی است، همچنین درباره فضای طنز صحبت کرده است. فصل اول برنامه «طناز» در ۶ قسمت به کارگردانی هنری کمال تبریزی و طراحی و تهیه‌کنندگی حامد قشلاقی نوروز ۱۴۰۲ یک روز در میان از ساعت ۱۰ صبح از روبیکا پخش می‌شود.

قسمت چهارم «طناز» دوشنبه ۷ فروردین میزبان نگاه‌های مخاطبان است. این تاک‌شو میزبان چهره‌های هنری با حرف‌هایی است که تاکنون در دیگر برنامه‌های گفت‌وگومحور مطرح نکرده‌اند.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

سناریوی دولت برای عدم افزایش حقوق کارگران/ تعیین دستمزد بدون توجه به نرخ تورم ۴۷ درصد و سبد معیشت ۱۳.۵ میلیون تومان

د مارس 27 , 2023
این کارشناس بازار کار با بیان این‌که دولت برای عدم افزایش واقعی دستمزدها در سال جدید سناریوی خاصی را طراحی کرده بود، گفت: تاکتیک تاخیر و وقت‌کشی در برگزاری جلسات و تنزل قیمت‌ها برای پایین نشان دادن سبد معیشت، بخشی از سناریوی از پیش تعیین شده دولت برای عدم افزایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000